Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Mam prośbę @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ - ws mojego pytania "18035294" ref:_00D24aE05._5003VJ58q4:ref.
Ws wycofania zwrotu (6fee973d-120b-11ec-a07b-ff6bc8fb579b).
Czekam na informację zwrotna od 2 dni.
@g_rajnert Poprosiłam naszych pracowników o kontakt z Tobą w tej sprawie, dlatego niebawem powinieneś otrzymać od nas wiadomość mailową. Przepraszam, że musiałeś czekać na naszą odpowiedź.
@_HolaOla_ Na zgłoszenie numer "18046123" ref:_00D24aE05._5003VJ5HtW:ref czekam od 12.10 i też cisza
@jagathy, bardzo Cię przepraszam za to, ile trwała odpowiedź w korespondencji mejlowej. Po opłaceniu etykiety i wygenerowaniu listu przewozowego, nie da się zmienić etykiety. W takiej sytuacji powinnaś wygenerować nową i rozliczyć się za nią z przewoźnikiem.