anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Proszę moderatora o sprawdzenie ANULOWANEJ PRZEZ KUPUJĄCEGO transakcji

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

 

Transakcja:   1374d4f3-9e0d-11ec-a8aa-034bbf2c0b0f   została anulowana przez kupującego i wydałam wcszoraj ręcznie dyspozycję zwrotu wpłaty kupującemu za towar . Jednak cały czas nic się nie zmieniło i pieniądze są widoczne u mnie. Kupująca dzwoni, kiedy dostanie pieniadze na konto. Prosze moderatora o sprawdzenie tej sytuacji, sprawa PILNA.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Zakup był płacony PayU, i mam wystarczające środki na wypłatę zwrotu na koncie PayU.

oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

24 godziny już minęły. Zwrot był wczoraj o godz. 15.03

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@CHECINIAKI Cześć. Widzę, że przelew został zlecony wczoraj po godzinie 15:00 na kwotę 59,85 zł, 218,00 zł i 100,00 zł. W ciągu 3 dni od zlecenia przelewu pieniądze trafią na konto kupującej, która na swoim mejlu znajdzie informacje o tym, że dokonałeś zwrotu. 

oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

A kiedy dostanę zwrot rabatu transakcyjnego, czy to będzie kiedy kupująca odzyska pieniądze na konto?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@CHECINIAKI Sprawdź proszę, czy rabat nie został przyznany automatycznie w zakładce Złożone wnioski: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/rachunki/rabat-transakcyjny 

Jeśli nie, złóż wniosek z poziomu zakładki Zamówienia

oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Wielkie dzięki, złożyłam prośbę, dziękuję.

oznacz moderatorów