anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

proszę o pomoc w odzyskaniu reklamowanego przedmiotu

andykon
#7 Wielbiciel#

W dniu 15.04.2024 przesłałem za pośrednictwem e-mail do użytkownika  x105mfu521@allegromail.pl  (adres znajduje się na stronach allegro wiadomość do sprzedawcy o treści

"30.12.2022 na aukcji nr 1278913728 za pośrednictwem portalu Allegro zakupiłem w sklepie ALLNOEL_pl   smartwatch (zegarek z GPS K37), który niestety przestał działać. 

W związku z powyższym w dn. 21.03.2024,  za pośrednictwem firmy kurierskiej dpd na adres sklepu tj. 7time [edycja] , przesłałem niesprawny smartwatch celem naprawy bądź wymiany na inny sprawny.

Do chwili obecnej  nie otrzymałem żadnej wiadomości a na znaleziony w sieci nr [edycja]  nie mogę się dodzwonić - nikt tel. nie odbiera (zgłasza się jedynie skrzynka pocztowa).

W związku z powyższym proszę o informację w jaki sposób zostanie/ła rozpatrzona moja reklamacja oraz kiedy otrzymam sprawny zegarek

Z poważaniem

[edycja]

do chwili obecnej tj. do dn. 21.04.2024 nie otrzymałem żadnej wiadomości od sprzedającego jak też nie zwrócono mi reklamowane zegarka.

Ponieważ nie mogę skontaktować się ze sprzedającym proszę o interwencję w tej sprawie.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@andykon czy możesz założyć dyskusję dla tego zamówienia? 
W zakładce Moje zakupy w szczegółach zakupu kliknij proszę "zgłoś problem z zakupem", jeśli nie możesz tego zrobić, podaj proszę numer zamówienia. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Jeśli pismo reklamacyjne wysłałeś z zegarkiem to czas rozpatrzenia liczy sie od chwili odbioru pisma. Co mówi tracking paczki doszła odebrana została?

oznacz moderatorów