anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Proszę o pomoc

Voiturepieces
#7 Wielbiciel#

Witam serdecznie kupujący po dwuch dniach napisał że. Na Allegro widnieje ze przesyłka odebrana. I że został oszukany. A po 4 dniach napisał dlaczego jeszcze nie doszło. Jak taka osoba może dodawać komentarze bez podstaw i z kłamstwami. Co opisuje kupujący to nie prawda. 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Voiturepieces Cześć. 🙂 Spróbuj skontaktować się z Kupującym i spokojnie, bez negatywnych emocji wyjaśnić tę sytuację. Możesz też przesłać mu numer listu przewozowego, żeby ustalić, co działo się z przesyłką. Być może zaszło jakieś nieporozumienie? 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@ko_alka Allegro w takich przypadkach też by mogło interweniować aby nie zaogniać sytuacji . Klienci często gubią się w regułach tu panujących i sami nie wiedzą czasem jaki jest status ich zamówienia. Sprzedawca nie ma opcji "zadaj pytanie kupującemu" ,więc wasza pomoc była by w takich przypadkach bardzo pomocna.

oznacz moderatorów

cztery_bez_atu
#13 Ambasador#

Sądzę że jesteś niepoprawnym optymistą.Cytując klasyka: " ludzie nie są tak głupi jak Wam się wydaje. W przeważającej większości są znacznie głupsi ". Wyręczając Allegro w powiadamianiu kupujących o statusie zamówienia oraz o numerze przesyłki czego w 90% nie robią, od jakiegoś czasu wysyłam kupującym informację o treści: Informuję że przesyłka  o numerze xxxxxxxx zawierająca .....+ np. 5 innych przedmiotów  w dniu dzisiejszym została przekazana przewoźnikowi ( i tu nazwa przewoźnika ) 

Jaka jest w znakomitej większości reakcja kupujących?  Co z moją przesyłką? Kupiłem wczoraj a na Allegro widnieje nadal jako " w przygotowaniu" Kiedy otrzymam to za co zapłaciłem? I to już jest wstęp do dyskusji lub nawet do negatywa. Szczytem wszystkiego było kiedy kilka dni temu nie kumaty kupujący po odebraniu przesyłki jeszcze przez 2 dni dyskutował ze mną przez komunikator czemu nie powiadomiłam go o tym że przesyłka jest w punkcie odbioru, pomimo że podobno " mam taki obowiązek ". Dopiero zrzut z trackingu zakończył tę jałową dyskusję.

Do tego że po zmianie na " wysłana " a nawet po odebraniu przesyłki przez kupującego, w rejestrze Allegro nadal widnieje jako " w przygotowaniu " zdążyłam się już przyzwyczaić, i tylko szkoda że tak nie wielu kupujących ma świadomość że takie sytuacje są nagminne

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To cały ciąg zdarzeń które wprowadzą i kupujących i sprzedających w błąd, anie nazywał bym ludzi " ludzie nie są tak głupi jak Wam się wydaje. W przeważającej większości są znacznie głupsi ", nawet jak to cytat klasyka (jakiego?) zawsze możesz poszukać innego zajęcia.

oznacz moderatorów

Voiturepieces
#7 Wielbiciel#

Witam serdecznie pisałem do klienta lecz o nadal się upiera że został oszukany. Ja odpisałem mu i wyślę mu ten emblemat za darmo. Gdyż nie chce się klucic oraz psuć opinii na allegro. Szkoda, że bez uzasadnienia klient może obrażać i wystawiać bezpodstawny komentarz. Już od razu na początku wiedziałem że będzie z tym klientem problem gdyż po 2 dniu dzwonił i pisał że został oszukany bo na allegro widnieje ze przedmiot został dostarczony. Obwinął mnie ze jestem oszustem gdzie to nie z mojej winy była taka informacja u niego na allegro. Czas dostawy u mnie to 7 dni roboczych bez weekendu. Za kolejne dwa dni czyli po 4 dniach klient pisze ze dalej nie dostał przedmiotu i że jestem złodziejem i oszustem. To ja stwierdziłem że zwrucę mu pieniądze gdyż on nie rozumie że trzeba poczekać jest w drodze. Gdy zwruciłem pieniądze to on dodał komentarz negatywny z bardzo złym opisem każdego nowego klienta odrzuci widok tego komentarza.. W dalszym ciągu nie otrzymałem jakiej kolwiek odpowiedzi z panstwa strony co mogę z tym zrobić. Dziękuję 

oznacz moderatorów