anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

prosze o usunięcie 2 komentarzy 2 przesyłki pobraniowe nie odebrane i 2 negatywy

grafikalin
#10 Popularyzator#

prosze o usunięcie 2 komentarzy 2 przesyłki pobraniowe nie odebrane i 2 negatywy
kupujący Client:87985454

c5877940-175e-11f0-a128-ed670c80017c
https://tracktrace.dpd.com.pl/parcelDetails?p1=1015194848982U


6d5f03f0-1763-11f0-a128-ed670c80017c
https://tracktrace.dpd.com.pl/parcelDetails?p1=1015194848058

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@grafikalin Przykro mi, ale tylko klient może usunąć komentarz. Czy próbowałeś się z nim skontaktować? 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

grafikalin
#10 Popularyzator#

nie odebrał odmówił dwóch przesyłek narażajac nas na koszt w dwie strony kłamiąc że nie otrzymał przesyłek czyli można legalnie kupować i nie odbierać przesyłek niszcząc komuś opinię przecież macie czarno na białym przesyłka dotarła odmowa przyjecia przesyłki powód komentarza że nie dostał klient kupił dwa razy ten sam przedmiot w jednym czasie i dwóch przesyłek nie odebrał prosze o wykluczenie ich z jakości sprzedazy trydno niech zostana te dwa kłamliwe komentarze

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@grafikalin zweryfikuję możliwość wykluczenia komentarzy. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

grafikalin
#10 Popularyzator#

bardzo bym prosił bo winy żadnej z naszej strony jedynie strata finansowa i obniżona jakość sprzedaży a naprawdę dbamy o jakość na wszystkich kontach mamy super i super +

oznacz moderatorów

grafikalin
#10 Popularyzator#

co słychać w sprawie wykluczenia komentarza?

oznacz moderatorów