anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Prowizja od kosztów wysyłki

MAMY ROZWIĄZANIE!
adzi39
#8 Zapaleniec#

Dlaczego Allegro pobiera prowizje od kosztów wysyłki  chociaż takiej usługi nie świadczy ????????

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16
pinsplash
#21 Demiurg#

@adzi39 najbardziej krótka, skondensowana i prawdziwa odpowiedź to : Bo tak - bo może ! 😞

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
adzi39
#8 Zapaleniec#

A co o tym mówi Prawo Polskie ??

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@adzi39 Jeszcze nie wiadomo (bo sprawa podobno trafiła do UOKiK-u).

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
jowitka71
#8 Zapaleniec#

Niestety prawo na to zezwala. A raczej Allegro zrobiło tak, że może to robić. Prowizje od przesyłki nie stanowią odrębnej wartości, zaś jest to prowizja od wpłaconej przez Klienta wpłaty wraz z wartością przesyłki. Gorzej, że przy umowach allegro Inpost i allegro poczta Allegro narzuca wysokość ceny przesyłki i NIE UWZGLĘDNIA w niej swojej prowizji, zatem w przypadku tych przesyłek prowizja od wartości przesyłki jest STRATĄ FINANSOWĄ Sprzedawcy! Może byśmy się tak zebrali w kupę i sterroryzowali Allegro za to złodziejstwo?

oznacz moderatorów
rentgenus
#9 Pomysłodawca#

Mało tego.Nie dość że pobiera za usługę której nie świadczy, to jeszcze nie zwraca kosztów prowizji od częściowo zwróconej wpłaty.Piszę tutaj o zwróconych kosztach za jedną przesyłkę.Dwa przedmioty poszły w jednej paczce.Koszt przesyłki za jedną zwrócony w całości poprzez Allegro finanse, a prowizja pobrana nadal na niezmienionym poziomie.We wniosku o zwrot prowizji brak opcji zwrotu prowizji za konkretną (cząstkową)kwotę.Zaznaczyć można tylko za całość, a to już niezgodne z faktami i na dzień dobry skazane na niepowodzenie.

oznacz moderatorów
limonkamix
#8 Zapaleniec#

Zwracają, tylko trzeba napisać "ręcznie" i poprosić o korektę.

oznacz moderatorów
rentgenus
#9 Pomysłodawca#

To powinno być z automatu tym bardziej że wszystko idzie przez Allegro, nawet maile..Jak tak dalej pójdzie, to o wszystko będziemy musieli podanie pisać i czekać po 30 dni na rozpatrzenie 🙂

oznacz moderatorów
Aditum
#12 Orędownik#

@rentgenus Powiem Ci szczerze, że ja od jakiegoś czasu nie mam problemu ze zwrotem prowizji, jak Jakość sprzedaży jest na poziomie Dobry lub wyższym, zwroty tylko przez formularz zwrotu oraz zwrot środków tylko przez Allegro Finanse nie mam żadnych problemów. Kiedy jest jakiś problem, z jakąś decyzją się nie zgadzam, odwołanie i zawsze zwracają.

oznacz moderatorów
rentgenus
#9 Pomysłodawca#

Przeczytaj mój post z 25.07.2020.Ze zwrotem prowizji od całego zakupu nie ma problemu, o ile jest zasadny (zwrot przedmiotu, reklamacja).Ale już przy zwrocie częściowej wpłaty nie jest to dobrze rozwiązane.

oznacz moderatorów
rentgenus
#9 Pomysłodawca#

Nawet nie tyle dobrze nie rozwiązane tylko w ogóle.

oznacz moderatorów
adzi39
#8 Zapaleniec#

No cóż czas leci a allegro pobiera prowizje od kosztów wysyłki bo  niektórzy  sprzedawcy sprzedają coś za 2,50 pln a koszt wysyłki wynosi 500 pln i czy trzeba karać wszystkich sprzedawców ???  - - - - bo takie jest uzasadnienie Allegro - bo nie którzy oszukują, a nie ma innych form sprawdzenia faktycznych kosztów wysyłki ?? Z punktu widzenia Allegro karać wszystkich bo tak wygodnie prosto  i tanio bez dodatkowych opłat a kasa leci na konto Allegro i za jakiś czas ktoś kupi Allegro za większą kasę niż ostatnio a prezesem zostanie Pan z Bieguna Północnego lub Południowego który  nie ma pojęcia o mentalności  użytkowników owego serwisu aukcyjnego na których serwerach ja to piszę - apropo ma jakiś to sens ???

oznacz moderatorów
adzi39
#8 Zapaleniec#

Cytat : Zwracają, tylko trzeba napisać "ręcznie" i poprosić o korektę." Ja kiedyś napisałem reklamację ręcznie (ok sierpnia -września 2019 ) dlaczego nie ma mojej aukcji w aukcjach promowanych bo taka opcje wybrałem a Allegro oczywiście opłaty naliczyło i co  ?? i nic nie odpowiedzieli mi do dzisiaj a jest rok 2020 sierpień .

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@adzi39 10 września 2019 r. otrzymałeś od nas odpowiedź na swoje zgłoszenie. Nasz pracownik poinformował Cię, że raty są możliwe wyłącznie przy zakupach przez koszyk, dlatego nie były dostępne w Twojej ofercie, która była wystawiona również w formie licytacji. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
adzi39
#8 Zapaleniec#

Nie pytałem się o raty - -- tylko  czemu nie ma mojej aukcji  jako opcje promowania+

Wyróżnienie
Wyróżnienie
+
raty zero
5 razy większa szansa na sprzedaż!
19,00 zł / 10 dni
oznacz moderatorów
adzi39
#8 Zapaleniec#

Kasę sobie naliczyli  a opcji nie było ....................

oznacz moderatorów
slupskpl
#7 Wielbiciel#

Może na początek wyjaśnijmy szanownej publiczności, jaki procent prowizji stanowi opłata za przesyłkę w stosunku co całej pobranej kwoty, bo nijak nie można tego znaleźć w "pomocy".

Inna sprawa, dlaczego jest problem z płaceniem za wiele przedmiotów kupionych w licytacji u jednej osoby, tzn. naliczane są dodatkowo koszty dostawy za każdy przedmiot, choć wysyłka jest jedna?

oznacz moderatorów