anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

PRZEŁĄCZANIE KONT

MAMY ROZWIĄZANIE!
meble_mystical
#1 Nowicjusz#

WITAM, OD KILKU DNI STRACIŁAM MOZLIWOŚĆ ODSŁUGI KILKU KONT Z KONTA ZALOGOWANEGO, TZN. WCZEŚNIEJ MOGŁAM PRZELACZAC NA JENDNYM KONCIE I SPRAWDZAĆ SOBIE NP. ZAMÓWIENIA OD KUPUJACYCH ITP.. TERAZ ZA KAZDYM RAZEM MUSZE SIE WYLOGOWAC I WEJŚ NA KAZDE KONTO Z OSOBNA, BY ZOBACZYC ZAMÓWIENIA. NIE WIEM CZEMU TAK SIE TO STAŁO I JAK PRZYCZYNA. ODSWIEZAŁAM, NAWET SKORZYSTAŁAM Z INNEJ PRZEGLADARKI, JEDNAK PROBLEM ZOSTAŁ. MAM KILKA KONT I JEST TO UCIĄZLIWE ZA KAZDYM RAZEM SIE WYLOGOWYWAC I ZALOGOWYWAC. CZY MIAŁ KTOS PODOBNY PROBLEM? EWENTUALNIE GDZIE TO ZGŁOSIC ? Z GÓRY DZIEKUJE ZA PODPOWIEDZI 🙂 POZDRAWIAM

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
Agent051
#16 Inspirator#

@meble_mystical sprawdź czy masz aktywny abonament. 

oznacz moderatorów
meble_mystical
#1 Nowicjusz#

JEJU 🙈  DZIEKI WŁASNIE WYGASŁ .

oznacz moderatorów