anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przesyłanie produktu za pomocą pliku nie powiodło się

Junshengda111
#8 Zapaleniec#

Nie udało mi się przesłać produktu poprzez plik. W pliku raportu nie ma konkretnej przyczyny niepowodzenia. Wyświetla się jedynie następujący akapit: „- Wprowadź prawidłowe dane produktu lub użyj identyfikatora pasującego produktu z Katalogu Produktów Allegro”. Jak mogę to zmodyfikować? Pomyślnie opublikowano

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Junshengda111 Wyślij proszę plik, który próbujesz wgrać (nie raport) na adres spolecznosc@allegro.pl. W wiadomości dodaj proszę link do bieżącego wątku. Skonsultuję to z działem technicznym. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Junshengda111
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za szybką odpowiedź. Wysłałem przesłane pliki na odpowiedni adres e-mail.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Junshengda111 Wracam do Ciebie z odpowiedzią! Format Twojego pliku to ANSI, a potrzeba, aby plik miał format UTF-8. Wypełnij proszę plik zgodnie z tym artykułem. Zwróć proszę szczególną uwagę na ten punkt. Na koniec zapisz plik zgodnie z informacjami wskazanymi tutaj

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów