Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Napisała do mnie Pani, że nie otrzymała przesyłki i że chce zwrot środków. Zakupiła 1 sztukę odzieży u mnie 29.08.2022. Niestety nie mam już tego w archiwum allegro a jedynie na e-mailu. Nie mam już potwierdzenia z poczty po takim czasie (nie trzymam ich 2,5 roku). Nic się do mnie nie wróciło od niej, nie pisała do mnie nigdy wcześniej. Co mam zrobić w takiej sytuacji? Czy po takim czasie Pani może mieć jeszcze jakieś roszczenia i czy to nie dziwne, że teraz jak już nie mogę wygenerować zestawienia za 2022 to Pani pisze 01.01.2025?
Chyba to trochę za późno ta Pani sobie przypomniała!
czas na reklamację wynosi 2 lata, poczta też już nie rozpatrzy reklamacji.
@Halfrunt napisał(a):
czas na reklamację wynosi 2 lata, poczta też już nie rozpatrzy reklamacji.
12 miesięcy od doręczenia paczki, a na doręczenie paczki jest max 30 dni. Dlatego te pseudo żądania o zwrot pieniędzy są zgłaszane po 13 miesiącach. Jeśli masz enadawce z poczty, to dokładnie wtedy numery przesyłek i ich statusy są kasowane z systemu.
@miss_agness Na podstawie przepisów taka przesyłka już od dawna traktowana jest jako doręczona (12 miesięcy plus max 1 miesiąc). Dalsze roszczenia potraktujesz jako 286 k.k. i zgłosisz ją na policji.
@miss_agness Pozdrów Panią i zaproponuj jej żeby coś sobie kupiła w nowej ofercie.😍
@miss_agness Napisz pani, że dziś jest Nowy Rok, a nie Prima Aprilis 🐭