Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kupujący zwrócił towar zanim zdążyłem go nadać. Nie wygenerowałem etykiety, nie nadałem oczywiście paczki. Zamówienie nadal znajduje się w niezrealizowanych, więc zakładam że czas dodania numeru przesyłki oraz czas nadania paczki nadal się liczy? Jak to powstrzymać by nie tracić punktów ?
Pozdrawiam serdecznie
@kenji9107 jeśli klient odstąpił od umowy przez system allegro punktów nie stracisz , oznacz transakcję jako anulowaną , zwróć kasę , zwóż wniosek o zwrot prowizji i zapomnij .
@kenji9107 "Jak to powstrzymać by nie tracić punktów ?"
@mdrogeria A ja uważam że w takich włąśnie przypadkach powinni obniżać punkty sprzedającemu.
Już kilkukrotnie byłem świadkiem sytuacji że sprzedający potwierdzał realizację zamówienia w nocy o godzinie 22 lub 24. Oczywiście uważam to nie tylko za bzdurę, ale nawet za działanie na szkodę kupującego: byleby zaklepać sprzedaż, byleby utrudnić kupującemu anulowanie zakupu.
Oczywiście że ja zamówień nie anulowałem, ale ręka świerzbiła żeby kliknąć zwrot i kupić u innego. Bo nie wierzę żeby zapracowany sprzedawca wstawał o północy i drukował etykietę.
O pakowaniu przesyłki już nawet nie wspomnę.
Często wracam po drugiej pracy w godzinach nocnych więc to nie zawsze musi być jakieś celowe działanie 😞 Dodatkowo sprzedawca nie "akceptuje" zamówień, które składają klienci. Klient kupując, przechodzi cały proces wyboru sposobu dostawy oraz sposobu opłacenia tego wszystkiego - w związku z czym on sam akceptuje/ nie akceptuje zamówienia. Poza tym, nawet jeśli się pomylił/rozmyślił to wystarczy że da znać sprzedawcy i anuluje zamówienie w systemie allegro. Z uwagi na tryb pracy, często mam chwilę na wydruk etykiet i nadanie przesyłek w godzinach wczesnych bądź późnych.
Odnosząc się do mojej sytuacji już tak konkretnie - klient napisał do mnie w dniu zamówienia, 6 godzin po zakupie, że dokonał zakupu przez pomyłkę - na co od razu odpowiedziałem, że nie ma problemu i że wystarczy iż przeklika w allegro by anulować zamówienie oraz że dostanie od razu zwrot środków.
Etykiety często tworzą się automatycznie - w zależności od ustawień oprogramowania. Tak jest u mnie i bardzo ułatwia mi to pracę. Jak ktoś "zwraca" przed wysyłką, to nie robię z tego problemu, tylko zwracam mu pieniądze.
Pięknie dziękuję za rzeczową i zwięzłą odpowiedź 🙂