Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chodzi o zamówienie nr e4cc95d0-b47d-11f0-bb8a-b746c9b66a9c
Przesyłka 695998000559330142218723 nadana z aplikacji telefonicznej Inpost
Wysłana w terminie (wczoraj)
Dlaczego nadal widnieje jako do nadania?
Czy mogę prosić o pomoc w rozwiązaniu?
bo jeszcze siedzi w paczkomacie , status się zmieni jak ją kurier odbierze .
@bombkapolska paczka została nadana wczoraj, ale po godzinie 19tej, więc kurier zabierze ją dopiero dziś około 13:00
Ooooookej. Zatem wrócę jak się tak nie zdarzy... Choć zazwyczaj rano odbiera z tego paczkomatu, ale widocznie dzisiaj zaspał 😉
Dziękuję
@bombkapolska Przykro mi, ale przesyłka nie została przypisana do wskazanego zamówienia. Oznacza to, że etykieta nie została wygenerowana w prawidłowy sposób. Czy przeprowadzałeś integrację Managera Przesyłek InPost z Allegro? Czy podczas generowania etykiety przekazałeś zamaskowany adres mailowy klienta?
no właśnie użyłem zamaskowanego adresu mailowego.... Wiedziałem, że tak należy...
Czy Allegro jest w stanie rozwiązać ten temat w przypadku jak odbiorca odbierze paczkę?
@bombkapolska Nie, jeśli przesyłka nie została przypisana automatycznie do zamówienia, nie pojawi się, gdy klient ją odbierze.
Sprawdź czy możesz dodać numer do tej transakcji w szczegółach zamówienia.
Tak, dodałem wczoraj, ale nic się nie zmieniło. Paczka jest gotowa do odbioru wg mojej aplikacji.
Co mogę w takiej sytuacji zrobić?