anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przypadkowo zapłaciłem dwukrotnie za tą samą etykietę inpost

MAMY ROZWIĄZANIE!
poranek81
#8 Zapaleniec#

Witam. Jak w temacie zapłaciłem dwa razy za tą samą etykietę. Wygenerowałem ją dwa razy i dwa razy opłaciłem. Czy mogę liczyć na jakiś zwrot kosztów za nienadaną paczkę czy już przepadło?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
golonn
#8 Zapaleniec#

Witam

 Mi się wydaję że  wina leży po stronie inpostu. Ponieważ   przy wielu paczkach wygenerowałem  aż 5 razy podwójne etykiety. I moje pytanie  co z tym fantem  zrobić . Ponieważ mam wygenerowane  o 5 paczek za dużo i  jak ze zwrotem kosztów

oznacz moderatorów
Aditum
#12 Orędownik#

@poranek81 zspaczkomaty@inpost.pl

na powyższy mail wyślij prośbę o zwrot środków za niewykorzystaną etykietę. Środki pojawią się w Twoim saldzie w ciągu 14 dni do ponownego wykorzystania w manager paczkomaty.

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@poranek81 Wejdź na https://inpost.pl/formularz-kontaktowy a z listy, jako temat kontaktu, wybierz "chcę otrzymać zwrot środków za niewykorzystaną etykietę".

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów