Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Jak w temacie zapłaciłem dwa razy za tą samą etykietę. Wygenerowałem ją dwa razy i dwa razy opłaciłem. Czy mogę liczyć na jakiś zwrot kosztów za nienadaną paczkę czy już przepadło?
Witam
Mi się wydaję że wina leży po stronie inpostu. Ponieważ przy wielu paczkach wygenerowałem aż 5 razy podwójne etykiety. I moje pytanie co z tym fantem zrobić . Ponieważ mam wygenerowane o 5 paczek za dużo i jak ze zwrotem kosztów
@poranek81 zspaczkomaty@inpost.pl
na powyższy mail wyślij prośbę o zwrot środków za niewykorzystaną etykietę. Środki pojawią się w Twoim saldzie w ciągu 14 dni do ponownego wykorzystania w manager paczkomaty.
@poranek81 Wejdź na https://inpost.pl/formularz-kontaktowy a z listy, jako temat kontaktu, wybierz "chcę otrzymać zwrot środków za niewykorzystaną etykietę".
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄