Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W przypadku pytań od jednego kupującego wszystkie jego zapytania podpinaja się pod jeden wątek w Certum wiadomości. Liczy się czas odpowiedzi na każde z nich czy tylko na pierwsze? Moje zapytanie dot pytania od jednego kupującego do różnych aukcji
@bzabek1 Jeżeli kupujący zapyta tylko o jeden przedmiot, liczy się czas odpowiedzi na pierwsze pytanie, ale jeżeli kupujący w tym samym wątku zapyta o inny przedmiot, to takie pytanie także zostanie uznane przez Allegro jako pierwsze, więc na nie też trzeba odpowiedzieć w terminie.
@bzabek1, liczymy czas odpowiedzi na każdą (pierwszą) wiadomość otrzymaną z poziomu oferty w ramach "Pytania do sprzedającego”. Natomiast zgodnie z Regulaminem Allegro należy odpowiedzieć na każdą wiadomość.
To, że masz dwa różne pytania (dotyczące różnych ofert) od jednego klienta w Centrum wiadomości wynika z tego, że pytania zadane przez formularz "Pytanie do sprzedającego" trafiają zbiorczo do Centrum wiadomości (oraz na Twoją skrzynkę mejlową).
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_a dlaczego niektóre pytania z centrum wiadomości są też na skrzynce emailowej, a niektóre TYLKO w centrum wiadomości? Od czego to zależy?
@DrukiHD, może mieć to związek z miejscem, z którego pytanie zostało zadane. Gdy kupujący zwróci się do Ciebie poprzez "Pytanie do sprzedającego", każda taka wiadomość zostaje od razu wysłana również na Twój adres mejlowy.
Nie, jedna jedyna wiadomość i nie ma jej na emailu tylko w centrum. Czy takie wiadomości są brane do liczenia punktów w jakości sprzedaży?
@DrukiHD, tylko jeśli wiadomość została zadana przez “Pytanie do sprzedającego”. Czy możesz podać login Kupującego, którego wiadomość masz nie na mejlu, tylko w Centrum Wiadomości? Gdy tylko wskażesz login, zedytuję Twoją wiadomość. 🙂
A jak to zrobić, żeby dowiedzieć się czy pytanie jest przez " Pytanie do sprzedającego" ?Proszę w takim razie jeszcze raz o wyjaśnienie, które pytania w Centrum Wiadomości są liczone do jakości sprzedaży ? Czy też te, które nie pokazują się na emailu tylko w Centrum Wiadomości, czyli wszystkie? Czy tylko te, które są w skrzynce e-mailowej i w Centrum Wiadomości? Pytanie od kupującego login [edycja] było tylko w Centrum Wiadomości, na emaila nie dostaliśmy
@DrukiHD do jakości sprzedaży liczymy odpowiedź na pierwsze pytania zadane przez "pytanie do sprzedającego", ale zgodnie z regulaminem sprzedający powinni odpowiadać na każde pytanie kupujących.
Wiadomości od tego kupującego nie wliczyliśmy do terminowych odpowiedzi. Nie została ona zadana z poziomu "pytanie do sprzedającego". Dopytuję dlaczego nie otrzymałeś powiadomienia e-mailowego o tej wiadomości, gdy tylko otrzymam odpowiedź, wrócę z nią tutaj.
* koledzy z zespołu potwierdzili, że nie ma możliwości, żeby o wiadomości z Centrum Wiadomości nie przyszło powiadomienie na skrzynkę e-mailową. Być może trafiła do innej zakładki. Możemy to zweryfikować, jeśli wskażesz nam konkretnie której wiadomości to dotyczy.
Niby przez nieterminowe odpowiedzi Allegro pozbawiło mnie Super Sprzedawcy. Nie wiem jakim cudem się to stało ponieważ odpowiadam szybko. jednego dnia było 100% a już w następnym 97,30 % a dzisiaj spadło do 97 a mam autorespondenta .
@al-max2016, z tego, co widzę, nieterminowa odpowiedź miała miejsce 20.09.2021 - wiadomość otrzymałeś o 08:02:42, a odpowiedziałeś na nią 22.09.2021o godzinie 05:03:44.
ok. a co ze spadkiem oceny z 97.3 wczoraj a 97 dzisiaj?
@al-max2016 obecnie Twoja miara w terminowych odpowiedziach wynosi 97,06%. Jeśli chcesz możemy wygenerować dla Ciebie raport nieterminowych odpowiedzi, wtedy zweryfikujesz, które wiadomości obniżyły tą wartość.