Pytania od kupujących

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W przypadku pytań od jednego kupującego wszystkie jego zapytania podpinaja się pod jeden wątek w Certum wiadomości. Liczy się czas odpowiedzi na każde z nich czy tylko na pierwsze? Moje zapytanie dot pytania od jednego kupującego do różnych aukcji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@bzabek1 Jeżeli kupujący zapyta tylko o jeden przedmiot, liczy się czas odpowiedzi na pierwsze pytanie, ale jeżeli kupujący w tym samym wątku zapyta o inny przedmiot, to takie pytanie także zostanie uznane przez Allegro jako pierwsze, więc na nie też trzeba odpowiedzieć w terminie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@bzabek1, liczymy czas odpowiedzi na każdą (pierwszą) wiadomość otrzymaną z poziomu oferty w ramach "Pytania do sprzedającego”. Natomiast zgodnie z Regulaminem Allegro należy odpowiedzieć na każdą wiadomość.
To, że masz dwa różne pytania (dotyczące różnych ofert) od jednego klienta w Centrum wiadomości wynika z tego, że pytania zadane przez formularz "Pytanie do sprzedającego" trafiają zbiorczo do Centrum wiadomości (oraz na Twoją skrzynkę mejlową).
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_a dlaczego niektóre pytania z centrum wiadomości są też na skrzynce emailowej, a niektóre TYLKO w centrum wiadomości? Od czego to zależy?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@DrukiHD, może mieć to związek z miejscem, z którego pytanie zostało zadane. Gdy kupujący zwróci się do Ciebie poprzez "Pytanie do sprzedającego", każda taka wiadomość zostaje od razu wysłana również na Twój adres mejlowy.
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie, jedna jedyna wiadomość i nie ma jej na emailu tylko w centrum. Czy takie wiadomości są brane do liczenia punktów w jakości sprzedaży?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@DrukiHD, tylko jeśli wiadomość została zadana przez “Pytanie do sprzedającego”. Czy możesz podać login Kupującego, którego wiadomość masz nie na mejlu, tylko w Centrum Wiadomości? Gdy tylko wskażesz login, zedytuję Twoją wiadomość. 🙂
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A jak to zrobić, żeby dowiedzieć się czy pytanie jest przez " Pytanie do sprzedającego" ?Proszę w takim razie jeszcze raz o wyjaśnienie, które pytania w Centrum Wiadomości są liczone do jakości sprzedaży ? Czy też te, które nie pokazują się na emailu tylko w Centrum Wiadomości, czyli wszystkie? Czy tylko te, które są w skrzynce e-mailowej i w Centrum Wiadomości? Pytanie od kupującego login [edycja] było tylko w Centrum Wiadomości, na emaila nie dostaliśmy

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@DrukiHD do jakości sprzedaży liczymy odpowiedź na pierwsze pytania zadane przez "pytanie do sprzedającego", ale zgodnie z regulaminem sprzedający powinni odpowiadać na każde pytanie kupujących.
Wiadomości od tego kupującego nie wliczyliśmy do terminowych odpowiedzi. Nie została ona zadana z poziomu "pytanie do sprzedającego". Dopytuję dlaczego nie otrzymałeś powiadomienia e-mailowego o tej wiadomości, gdy tylko otrzymam odpowiedź, wrócę z nią tutaj.
* koledzy z zespołu potwierdzili, że nie ma możliwości, żeby o wiadomości z Centrum Wiadomości nie przyszło powiadomienie na skrzynkę e-mailową. Być może trafiła do innej zakładki. Możemy to zweryfikować, jeśli wskażesz nam konkretnie której wiadomości to dotyczy.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niby przez nieterminowe odpowiedzi Allegro pozbawiło mnie Super Sprzedawcy. Nie wiem jakim cudem się to stało ponieważ odpowiadam szybko. jednego dnia było 100% a już w następnym 97,30 % a dzisiaj spadło do 97 a mam autorespondenta .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@al-max2016, z tego, co widzę, nieterminowa odpowiedź miała miejsce 20.09.2021 - wiadomość otrzymałeś o 08:02:42, a odpowiedziałeś na nią 22.09.2021o godzinie 05:03:44.
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ok. a co ze spadkiem oceny z 97.3 wczoraj a 97 dzisiaj?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@al-max2016 obecnie Twoja miara w terminowych odpowiedziach wynosi 97,06%. Jeśli chcesz możemy wygenerować dla Ciebie raport nieterminowych odpowiedzi, wtedy zweryfikujesz, które wiadomości obniżyły tą wartość.
Moderatorka