anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pytanie do administratora

geshuallegro
#7 Wielbiciel

@msniezek

Zwracam się z pytaniem technicznym dotyczącym powiadomień systemowych wysłanych z allegro.

W wyniku błędu konfiguracyjnego po naszej stronie (aktualizacja reguł antyspamowych), mój serwer pocztowy omyłkowo odrzucił (status REJECT) poniższe wiadomości od Allegro:
1. Message-ID: notificationstwo.20251125204921.24ba4431-ca40-11f0-9344-f30c2f0035d7-26424202@allegro.pl
2. Message-ID: notificationstwo.20251125204921.24ba4430-ca40-11f0-9344-f30c2f0035d7-26424202@allegro.pl
3. Message-ID: notificationstwo.20251125204916.24c0faf0-ca40-11f0-9344-f30c2f0035d7-31b553a0-ca40-11f0-9395-4d5760832ad3-26424202@allegro.pl

Problem po naszej stronie został już rozwiązany. Czy allegro system mailingowy posiada mechanizm ponawiania wysyłki w przypadku otrzymania błędu stałego (5xx). Jeśli to możliwe, proszę o ponowienie wysyłki tych powiadomień.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@geshuallegro  Maciek o tej porze już dawno śpi😉, ale myślę, że i tak nie zajmuje się tym obszarem, więc pytanie trzeba kierować do odpowiedniego zespołu 

oznacz moderatorów

geshuallegro
#7 Wielbiciel

Dzięki za odpowiedź

oznacz moderatorów

mix-mce
#15 Entuzjasta

@geshuallegro z tego co wiem allegro nie wysyła ponownie wiadomości, nawet w przypadku błędu sieci czy odrzucenia. Serwer poddaje się po jednej próbie.

Cała korespondencja jest dostępna w allegro więc dużo nie straciłeś.

oznacz moderatorów

geshuallegro
#7 Wielbiciel

Dzięki za merytoryczną odpowiedź

oznacz moderatorów