anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

pytanie do przedstawicieli Inpost !!!

Casemi1
#9 Pomysłodawca#

czy to tylko u mnie jest czy wszędzie???? Jest to mega denerwujące.

klient wybiera paczkomat. klikam nadaje przez paczkomat a etykieta drukuje się na nadanie przez  paczkopunkt .

I to żeby było raz dwa to liczę na moją pomyłkę ale przez częstotliwość złych etykiet mam szczególne na to baczenie. W ostatnich dniach tylko jeden dzień był normalny co zaznaczyłem to działało.

w sprzedaży klient ma dwa numery zlecenia mam nadzieje że za te dwa numery nie płacę.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

br.
#21 Demiurg#

@Casemi1   Jeżeli masz pretensję do inPost to spróbuj nadać przez Menadżera InPost, problemu na pewno nie będzie.

Drukowanie etykiet Allegro udostępnia Allegro więc tam kieruj swoje uwagi.  Na Allegro jest ostatnio tak wiele ulepszeń że chyba nic nie działa już prawidłowo.

oznacz moderatorów

Casemi1
#9 Pomysłodawca#

rozszerzają rynek na wiele Państw a nie potrafią podpiąć odpowiednio linków ? My nie mamy co robić czy jak? 

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Casemi1. Upewnij się, czy w managerze przesyłek InPost masz ustawiony odpowiedni typ nadania: https://manager.paczkomaty.pl/account -> Dane -> Ustawienia -> Preferowany sposób nadania. 

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Casemi1
#9 Pomysłodawca#

jak najbardziej mam ustawienia że preferowany paczkomat . Na stronie allegro przy zamówieniu jest problem . Tak jakby namawiało mnie do nadania przez paczkopunkt a gdy drugi raz robie etykietę tej samej osobie to już wychodzi prawidłowo. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Casemi1 podaj proszę przykład zamówienia, w którym ten błąd wystąpił. Skonsultuję to z zespołem Wysyłam z Allegro. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów