Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
czy to tylko u mnie jest czy wszędzie???? Jest to mega denerwujące.
klient wybiera paczkomat. klikam nadaje przez paczkomat a etykieta drukuje się na nadanie przez paczkopunkt .
I to żeby było raz dwa to liczę na moją pomyłkę ale przez częstotliwość złych etykiet mam szczególne na to baczenie. W ostatnich dniach tylko jeden dzień był normalny co zaznaczyłem to działało.
w sprzedaży klient ma dwa numery zlecenia mam nadzieje że za te dwa numery nie płacę.
@Casemi1 Jeżeli masz pretensję do inPost to spróbuj nadać przez Menadżera InPost, problemu na pewno nie będzie.
Drukowanie etykiet Allegro udostępnia Allegro więc tam kieruj swoje uwagi. Na Allegro jest ostatnio tak wiele ulepszeń że chyba nic nie działa już prawidłowo.
rozszerzają rynek na wiele Państw a nie potrafią podpiąć odpowiednio linków ? My nie mamy co robić czy jak?
Cześć, @Casemi1. Upewnij się, czy w managerze przesyłek InPost masz ustawiony odpowiedni typ nadania: https://manager.paczkomaty.pl/account -> Dane -> Ustawienia -> Preferowany sposób nadania.
jak najbardziej mam ustawienia że preferowany paczkomat . Na stronie allegro przy zamówieniu jest problem . Tak jakby namawiało mnie do nadania przez paczkopunkt a gdy drugi raz robie etykietę tej samej osobie to już wychodzi prawidłowo.
@Casemi1 podaj proszę przykład zamówienia, w którym ten błąd wystąpił. Skonsultuję to z zespołem Wysyłam z Allegro.