anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

"Błąd przetwarzania. Support został poinformowany o Twoim problemie i pracuje nad rozwiązaniem"

GoodWear
#9 Pomysłodawca#

przez zamówienia wchodzę na nadaj przesyłkę , uzupełniam wszystkie pola i wyskakuje błąd. Muszę paczkę nadać do 12 i nie mogę pobrać etykiety. proszę o pomoc.

GoodWear_0-1655193945238.png

 

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19

Prodrone_pl
#7 Wielbiciel#

Muszę Ciebie zmartwić. Ja od wczoraj próbuję wysłać jak i uzyskać pomoc...

oznacz moderatorów

GoodWear
#9 Pomysłodawca#

No to super pocieszenie 😂

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Prodrone_pl @GoodWear Cześć. Podajcie mi proszę numery tych zamówień

oznacz moderatorów

GoodWear
#9 Pomysłodawca#

a73ab491-eb31-11ec-8ba7-0dafa18c2352

oznacz moderatorów

GoodWear
#9 Pomysłodawca#

Wiadomo może co się stało? dlaczego tak się dzieje ? to jest moja 1 przesyłka UPS i taki falstart😏

oznacz moderatorów

Prodrone_pl
#7 Wielbiciel#

Problem dotyczy nie tylko UPS. Ja próbuje nadać "Allegro One Kurier - dostawa jutro".
Wczoraj miało być na jutro. Dzisiaj jest jutro i nie wiadomo czy będzie na pojutrze... 🙂

Ahhh, sorki, na pojutrze na bank nie będzie... lol

 

oznacz moderatorów

Prodrone_pl
#7 Wielbiciel#

Od wczoraj nie mogę nadać przesyłki.
Ciągle wywala błąd

Błąd przetwarzania

Nie można zamówić wybranej paczki:Błąd przetwarzania. Support został poinformowany o Twoim problemie i pracuje nad rozwiązaniem

Informacyjnie - próbowałem już wszystkich rozwiązań - ciasteczka, przeglądarki, książka adresowa, skrócona nazwa nadawcy, brak polskich znaków...
Próbowałem napisać na pomoc przez formularz, który tak na marginesie też nie działa.

Zaraz obniżycie mi rating za nie wysłanie przesyłki...
Rozumiem, że jeżeli klient wystawi negatyw (choć już wczoraj go poinformowałem, że Allegro ma problemy) lub zaniży ocenę obsługi/produktu to anulujecie niekorzystną ocenę ?

Jeszcze raz powtórzę numer zamówienia: 36910121-e99e-11ec-b4c7-ebd0162a1c75


Proszę o rozwiązanie problemu. To już drugi dzień !


oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak na AL to awaria.

oznacz moderatorów

Prodrone_pl
#7 Wielbiciel#

To nie dotyczy AL.

oznacz moderatorów

bulva_2004
#7 Wielbiciel#

Mam podobny problem przy wysłaniu przelewu za wylicytowany przedmiot - komunikat [Błąd przetwarzania].
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

Prodrone_pl
#7 Wielbiciel#

36910121-e99e-11ec-b4c7-ebd0162a1c75

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Prodrone_pl Kod pocztowy 41-808 jest poza strefą One Kuriera (dlatego pojawia się błąd). 

oznacz moderatorów

Prodrone_pl
#7 Wielbiciel#

No to jak mam to nadać ?
Wasze automaty mieszczą się pod tym kodem.

Tak na marginesie. To wasz system podpowiedział mi taką opcję wysyłki jak zmieniałem opcje dostaw.
Uważam, że biorąc pod uwagę, że mieliście adres taka opcja nie powinna się pojawiać domyślnie.

Bartek

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Prodrone_pl w takiej sytuacji możesz wygenerować etykietę bez podjazdu kuriera, którą nadasz w automacie paczkowym lub One Punkcie, aby wygenerować etykietę bez podjazdu kuriera trzeba zmienić kod pocztowy albo w adresie nadania albo w książce adresowej na taki, który jest obsługiwany przez Kuriera One np. 60-166, możesz to sprawdzić tutaj

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

GoodWear
#9 Pomysłodawca#

czy uda się dzisiaj rozwiązać ten problem? Bo nie wiem czy mam dzwonić do klientki i poinformować ,że przesyłka nie wyjdzie?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@GoodWear Czy masz uzupełnioną Książkę adresową w ustawieniach (https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/ustawienia)? Czy nazwa odbiorcy nie ma więcej niż 35 znaków? Spróbuj również wyczyścić pliki cookies lub wygenerować etykietę z innej przeglądarki. Weryfikujemy Twoją sprawę.  

oznacz moderatorów

GoodWear
#9 Pomysłodawca#

Wszystko jest prawidłowo wystawione w książce adresowej, pliki cookies już wyczyściłam i z innej przeglądarki też już próbowałam. NIC NIE POMAGA 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@GoodWear Znaleźliśmy problem u nas. Żeby nadać paczkę musisz zmniejszyć wagę przesyłki do 1kg albo wybrać "Paczka" zamiast "Koperta". 

oznacz moderatorów

GoodWear
#9 Pomysłodawca#

pomogło zmieniłam wagę tylko. Dziękuje

oznacz moderatorów