"Błąd przetwarzania. Support został poinformowany o Twoim problemie i pracuje nad rozwiązaniem"

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
przez zamówienia wchodzę na nadaj przesyłkę , uzupełniam wszystkie pola i wyskakuje błąd. Muszę paczkę nadać do 12 i nie mogę pobrać etykiety. proszę o pomoc.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Muszę Ciebie zmartwić. Ja od wczoraj próbuję wysłać jak i uzyskać pomoc...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No to super pocieszenie 😂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Prodrone_pl @GoodWear Cześć. Podajcie mi proszę numery tych zamówień

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
a73ab491-eb31-11ec-8ba7-0dafa18c2352

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wiadomo może co się stało? dlaczego tak się dzieje ? to jest moja 1 przesyłka UPS i taki falstart😏

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Problem dotyczy nie tylko UPS. Ja próbuje nadać "Allegro One Kurier - dostawa jutro".
Wczoraj miało być na jutro. Dzisiaj jest jutro i nie wiadomo czy będzie na pojutrze... 🙂
Ahhh, sorki, na pojutrze na bank nie będzie... lol

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Od wczoraj nie mogę nadać przesyłki.
Ciągle wywala błąd
Błąd przetwarzania
Nie można zamówić wybranej paczki:Błąd przetwarzania. Support został poinformowany o Twoim problemie i pracuje nad rozwiązaniem
Informacyjnie - próbowałem już wszystkich rozwiązań - ciasteczka, przeglądarki, książka adresowa, skrócona nazwa nadawcy, brak polskich znaków...
Próbowałem napisać na pomoc przez formularz, który tak na marginesie też nie działa.
Zaraz obniżycie mi rating za nie wysłanie przesyłki...
Rozumiem, że jeżeli klient wystawi negatyw (choć już wczoraj go poinformowałem, że Allegro ma problemy) lub zaniży ocenę obsługi/produktu to anulujecie niekorzystną ocenę ?
Jeszcze raz powtórzę numer zamówienia: 36910121-e99e-11ec-b4c7-ebd0162a1c75
Proszę o rozwiązanie problemu. To już drugi dzień !
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak na AL to awaria.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To nie dotyczy AL.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam podobny problem przy wysłaniu przelewu za wylicytowany przedmiot - komunikat [Błąd przetwarzania].
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
36910121-e99e-11ec-b4c7-ebd0162a1c75

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Prodrone_pl Kod pocztowy 41-808 jest poza strefą One Kuriera (dlatego pojawia się błąd).

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No to jak mam to nadać ?
Wasze automaty mieszczą się pod tym kodem.
Tak na marginesie. To wasz system podpowiedział mi taką opcję wysyłki jak zmieniałem opcje dostaw.
Uważam, że biorąc pod uwagę, że mieliście adres taka opcja nie powinna się pojawiać domyślnie.
Bartek

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Prodrone_pl w takiej sytuacji możesz wygenerować etykietę bez podjazdu kuriera, którą nadasz w automacie paczkowym lub One Punkcie, aby wygenerować etykietę bez podjazdu kuriera trzeba zmienić kod pocztowy albo w adresie nadania albo w książce adresowej na taki, który jest obsługiwany przez Kuriera One np. 60-166, możesz to sprawdzić tutaj.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
czy uda się dzisiaj rozwiązać ten problem? Bo nie wiem czy mam dzwonić do klientki i poinformować ,że przesyłka nie wyjdzie?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@GoodWear Czy masz uzupełnioną Książkę adresową w ustawieniach (https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/ustawienia)? Czy nazwa odbiorcy nie ma więcej niż 35 znaków? Spróbuj również wyczyścić pliki cookies lub wygenerować etykietę z innej przeglądarki. Weryfikujemy Twoją sprawę.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wszystko jest prawidłowo wystawione w książce adresowej, pliki cookies już wyczyściłam i z innej przeglądarki też już próbowałam. NIC NIE POMAGA

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@GoodWear Znaleźliśmy problem u nas. Żeby nadać paczkę musisz zmniejszyć wagę przesyłki do 1kg albo wybrać "Paczka" zamiast "Koperta".

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
pomogło zmieniłam wagę tylko. Dziękuje