Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Allegro - jakiś przełom ??? - zaczyna słuchać sprzedawców ?
Jeszcze zróbcie porządek z miara jakości sprzedaży np. :
A co to niby ma zmienić. Sezon urlopowy, firmy kurierskie jeżdżą jak chcą. Paczki sobie od wczoraj południa leżą w paczkopunkcie i mam się niby cieszyć z możliwości dostania znaczka i negatywów nie z mojej winy...
zmieni to to - ,że wprowadzili bubel i z niego wyszli. To i tak cud bo zwykle nikt się nie przyznaje do pomyłki 🙂
Tu chodzi o samo nadanie a nie o czas dostaw ( czytaj maila który pewnie dostałeś )
Czas dostaw obecnie to inna bajka jak mówisz - potwierdzam - jest tragiczny.
Sezon urlopowy + armia Ukrainców jako kurierzy którzy nie mają zbytnio pojęcia o topologi miast....
No dostałam i czytałam. Ten mail zachęca do ustawienia późnej godziny wysyłki tego samego dnia, żeby przy aukcjach był znaczek "dostawa jutro". Dla mnie to nic nie zmienia, bo przy każdym opóźnieniu ze strony inpostu i tak i tak ryzykowałabym negatywem od klienta. Bez znaczenia dla mnie czy to się wyświetla tylko przed graniczną godziną zakupu czy też po, bo małe konto jeden negatyw spowodowany opóźnieniem firmy kurierskiej i tak będzie kosztował więcej. A zdarzało mi się, że paczki leżały w paczkopunkcie 3 dni zanim je zabrali, zdarzały się paczki zabierane z paczkomatu po ponad dobie (gdzie teoretycznie 2-3 x dziennie powinny być zabierane). Dla gigantów może to ma znaczenie, dla mnie nie...
tak jest - to kolejny bubel.
Ale różnica jest taka ,że mi pokazywali : dostawa jutro - a ja czesto nie byłem w stanie nawet wysłać tego samego dnia - bo mi juz kurier uciekł. Wtedy można dostać "szybciej" neagatywa - bo przecież nawet tej paczki nie nadałem...........
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Jeżeli nie będzie tego znaczenia to w przewidywanym czasie dostawy również zmieni się termin odbioru? Jak mam ustawione nadawanie do 12:00 ale chce wysyłać do oporu przez przyjazdem kuriera (ok 13:00) to Wasz algorytm będzie brał pod uwagę to co mam ustawione (godzinę 12:00) czy nadal wyliczy predykcję z rzeczywistych godzin nadawania?
@ares_, przewidywany czas dostawy będzie obliczany jak dotychczas, natomiast nie będziemy wyświetlać oznaczenia o dostawie jutro w ofertach.
@Butiktalulla ta zmiana adresowana jest przede wszystkim do tych z Was, którzy nadawali przesyłki również po ustawionej granicznej godzinie (tak, jak @ares_ we wpisie poniżej). To oni będą na niej w pewnym sensie stratni (po granicznej godzinie nie wyświetlimy im oznaczenia, które pozytywnie wpływa na sprzedaż).
Rozwiązaniem dla nich jest przesunięcie granicznej godziny, tak aby odzwierciedlała rzeczywisty termin. Ale doskonale rozumiem, że niektórzy nie będą chcieli tego zrobić, bo ta godzina jest każdego dnia inna.
Stratni ?
Ale ja nie chce tego znacznika po godzinie granicznej jaką ustawiam - bo jak mam ustawione obecnie 13:30 to wiem ,że kurier będzie i wyślę paczki. Po 13:30 dla mnie to loteria bo kurier czasem jest 13:35 a czasem 15:30. Wy mi pokażecie o 14:00 - dostawa jutro ( bo tak wyszło z algorytmu jakiegoś tam ) - a u mnie kurier akurat w ten dzień będzie o 13:39 i co ? Zaraz dostane info od Klienta- no przecież pisało ,że dostawa jutro! Czasem wystarczy słuchać Klientów - czyli nas Sprzedawców - którzy zgłaszali ,że ten znacznik to bubel.
@Butiktalulla jeżeli coś nie działa albo działa źle, wycofujemy się z tego 🙂 Twój postulat o słuchaniu sprzedawców też jest OK, robimy to od dawna. Zagwozdkę mamy wtedy, gdy: a) sprzedawcy nie mówią jednym głosem (co jest zrozumiałe, wpływ może mieć inny model sprzedaży albo nawet inna branża), b) z naszych danych, których próbkę mamy całkiem sporą, wynika coś zupełnie innego, niż z postulatów sprzedawców.
skoro tak to co z : https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zgłoś-swój-pomysł/naprawa-reorganizacja-systemu-komentarzy/idi-p/3...
Od lat ten sam postulat - chyba ,że nie mówimy jednym głosem ?:)
@Butiktalulla duże zmiany w systemie komentarzy mamy na tapecie - trochę się ona opóźnia, ale prace są już zaawansowane.
okey trzymam za słowo - tylko błagam - niech to będzie w końcu normalne a nie liczenie dziesiętnych po przecinku i uwalanie za to po 190 punktów z miary jakości bo ktoś tam "nie dociągnął" gwiazdki na smartfonie albo dla niego 4 gwiazdki to ocena bardzo przyzwoita - a dla Was karygodna.
„jeżeli coś nie działa albo działa źle, wycofujemy się z tego 🙂„
@msniezek nieprawda, produktyzacja i katalog produktów działają źle i nie macie zamiaru się wycofać, a był taki program gdzie zwracaliście pieniądze za szybkie wysyłki, sprzedawcy byli bardzo zadowoleni, bo wyjątkowo wszystko swietnie działało, kupujący byli zadowoleni, bo przesyłki szybko do nich dochodziły, a jednak wycofaliście się 🤣
@msniezek mi ta zmiana jak najbardziej odpowiada 🙂
Ustawiam godzinę gwarantowanej wysyłki i klient ma pewność, że zamówienie złożone przed ta godziną będzie wysłane. Zamówienia złożone po godzinie granicznej wyjdą jak się uda, jak nie to nikt nie powinien mieć pretensji 🙂
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Proszę o oświecenie mnie gdyż przespałem temat.
Czy teraz jest już tak, że po godzinie granicznej złożone zamówienia mogę wysyłać nawet do nocy i Allegro nie przyklei mi cudownego napisu DOSTAWA JUTRO ?
Wątpię, bo od deklaracji Śnieżka z sierpnia minęło trochę czasu, a ja komunikat DOSTAWA JUTRO widziałem w tym tygodniu.