Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedaję na koncie formowym przedmioty personalizowane jak i wytwarzane dopiero po zamówieniu (często klient wybiera kolor, kształt, materiał). Wszystko jest opisane w aukcji. Zgodnie z prawem(art. 38 Praw Konsumenta) nie muszę przyjmować zwrotów, mimo to zdarza się, że kupujący wysyłają bez podania przyczyny i wcześniejszego kontaktu. Co robić w takiej sytuacji? Czy odbierać zwroty? Czy można zamieścić w treści aukcji tekst: "Przedmioty wykonywane są po zamówieniu. Zwrotu nie przyjmujemy" ?
No nie za bardzo, bo na indywidualne zamówienie można też wykonywać towary pokazane w ofercie, gdzie kupujący wybiera sobie wersję. Nie jest istotne, że towar jest wykonywany po zakupie. Jakich towarów możemy nie przyjmować określa ustawa.
ale to jedyna opcja @xyz96, nie podepnie się pod nic innego z tych opcji 🙂
Ja napisałem tylko o obowiązku informacyjnym, a czy jak napisał @xyz96 spełniasz warunki art.38 to już inna bajka. Nic w tej chwili nie wystawiasz, więc trudno zweryfikować.
Na tym koncie nie wystawiam, ale na innym mam przedmioty i usługi w których należy wybrać kolor, czasami wzór... Z tego co czytam to wybór koloru do danego wzoru nie spełnia warunków art.38...
Ale na przykład wybór/podanie imienia? Czy mały dodatek do oferty, który jest personalizowany, np. smycz, ulotka lub naklejka z wybranym imieniem dorzucona do zamówienia i będąca jego integralną częścią (nie gratisem), Waszym zdaniem spełnia wymogi art.38 ?