Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem z dodaniem do katalogu nowych różniących się od siebie produktów z podobnym zdjęciem lub wręcz nawet z tym samym zdjęciem bo często z przodu produkt wygląda identycznie różnicę prezentujemy na drugiej fotografii. Cześć ofert celowo nie dodajemy do katalogu aby nie wprowadzać kupujących w błąd. Istoty jest tu fakt że nowe produkty mają inny kod EAN a mimo wszystko wymuszacie połączenie go z już istniejącym INNYM produktem.
@luxa_cc Podaj przykłady ofert, których dotyczy ten problem. Najlepiej prześlij zrzuty ekranu, na których będzie widoczna próba powiązania ich z katalogiem. Sprawdzimy skąd te nieprawidłowości.
Wprowadziliśmy model z logiem marki w górnej części. Stary model secret zostaje w sprzedaży z zachowaniem swojego stylu bez oznaczeń marki.
Takich przypadków mamy niestety więcej. Został nadany unikatowy kod EAN co oznacza że mamy do czynienia z innym produktem.
@luxa_cc Czy po wybraniu opcji "Nie łącz z katalogiem" nowy produkt nie zostaje stworzony?
Niestety nie powoduje to utworzenia nowego produktu. Dodajcie przycisk "Utwórz nowy produkt" 😉 Taka operacja powinna być dozwolona gdy są różne kody EAN.
@luxa_cc Skonsultuję tę sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 🙂
@luxa_cc parametrami identyfikującymi w kategorii Sport i turystyka -> Rowery i akcesoria -> Odzież -> Skarpetki jest marka i rozmiar. Podczas weryfikacji produktów uwzględniamy też zdjęcie.
Mogę zgłosić prośbę o dodanie parametrów identyfikujących w tej kategorii. Jednak czy kod EAN będzie najlepszą opcją? Czy każdy rozmiar będzie miał inny kod EAN?
Wydawało mi się to oczywiste. Każdy rozmiar ma inny EAN. Nie wiem jaka jest praktyka u innych producentów (sprzedawców) ale dla nas ma to duże znaczenie. Wiemy ile czego mamy a klienci nie zostaną zaskoczeni brakiem rozmiaru po zamówieniu produktu.
@luxa_cc Dziękuję Ci za cierpliwość. Otrzymałam informację, że zmniejszono współczynnik podobieństwa zdjęć, teraz już nie będą traktowane jako takie same i powinieneś móc stworzyć nowy produkt.
@ko_alka Obserwowałem tą wymianę informacji, bo miałem identyczny problem gdzie EAN nie miał znaczenia a najwyraźniej porównanie zdjęć rozstrzygało, że to jest taki sam produkt.
Rozumiem że w niektórych przypadkach zmiana współczynnika podobieństwa może rozwiązać jakiś konkretny przypadek. Nie rozumiem jednak dlaczego różny kod EAN nie jest jedyną i ostateczną podstawą do stworzenia nowego produktu. Czy możesz przytoczyć jakikolwiek argument za brakiem takiej reguły?