anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Raty×2

amelajka
#8 Zapaleniec#

Witam, chciałam zrobić zakupy na raty, wypełniłam wniosek na raty PayU, wysłałam 1zl jako potwierdzenie i cisza. Więc powtórzyłam czynność z raty od nowa i teraz klops, ponieważ uruchomione zostały dwie pożyczki. I dwa banki wysłały do sprzedającego te same kwoty. Jak teraz wyplatac się z tego? Czy trzeba dogadać się że sprzedającym żeby zwrócił jedna kwotę na moje konto czy na konto z którego on otrzymał wpłatę A ja rozwiąże umowę z jednym bankiem? Kurde narobiłam sobie bigosu...

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

xyz96
#21 Demiurg#

Skąd wiesz, że pieniądze zostały wysłane z obu banków? Masz w zakładce Kupione dwa takie same przedmioty? Jeśli tak, to odstąp od umowy zakupu jednego, a potem rozwiąż umowę z jednym bankiem. Jeśli masz jeden przedmiot, to zapytaj Allegro, czy faktycznie mogły przejść dwie płatności ratalne i co z tym zrobić; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=03326446-3f17-47ae-adf1-2d52e1419d5a

oznacz moderatorów

amelajka
#8 Zapaleniec#

Tak w zakładce są kupione dwa takie same przedmioty 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Wejdź w Kupione, przy jednym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Bez podania przyczyny”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot.

Jeśli sprzedawca zwróci wpłatę przez Allegro Finanse, a tak zapewne się stanie, trafi ona do banku, który udzielił pożyczki, nawet nie musisz sprawdzać, który przedmiot był kredytowany przez który bank. Potem skontaktuj się z właściwym bankiem i rozwiąż umowę kredytową.

oznacz moderatorów

amelajka
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za informację 

oznacz moderatorów

amelajka
#8 Zapaleniec#

A skąd będę miała pewność że sprzedający zwrócił do banku pieniądze? Czy dostanę jakąś informację o tym?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Tak, będzie mail od Allegro.

oznacz moderatorów

amelajka
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za dobre rozwiązanie. Wszystko poszło dobrze. Teraz muszę tylko rozwiązać umowę z drugim bankiem 

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@amelajka, twoja odpowiedź to nie rozwiązanie 🙂 @cloudcloud 🦎

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@konto zamknięte grunt, że sprawę udało się wyjaśnić 🙂

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów