anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dostawa i jej koszt ustalane ze sprzedającym błąd?

Astorio
#8 Zapaleniec#

Cześć, mam małe pytanie. Ktoś kupił ode mnie 3 przedmioty, gdzie wysyłka jednego z nich jest z innej hurtowni dostawcą DHL lub DPD, a 2 z nich wysyłam ja kurierem inpost. Nie wiem tylko jak to wszystko wysłać, ponieważ nad danymi do wysyłki mam komunikat "Dostawa i jej koszt ustalane ze sprzedającym", gdzie w miejscu kwoty wysyłki jest 0 zł. Czy może mi ktoś wytłumaczyć o co tu chodzi? Mam w opcjach zaznaczone, że kupujący pokrywa koszty najdroższej wysyłki. Bardzo bym prosił o wytłumaczenie mi tego przez bardziej doświadczonych sprzedawców.

Pozdrawiam. 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

xyz96
#21 Demiurg#

Taka opcja pojawia się, gdy produkty zakupione w jednym zamówieniu nie mają wspólnej metody dostawy, czyli w cenniku dostaw nie ma przynajmniej jednej metody dostawy identycznej dla wszystkich produktów.

oznacz moderatorów

Astorio
#8 Zapaleniec#

No oki. Ale co dalej? Ta osoba będzie się ze mną kontaktować w sprawie wysyłki? I skąd to 0 zł skoro mam ustawione, że kupujący pokrywa koszty najdroższej wysyłki?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Powinna się skontaktować, ale może też wpisać 0 zł - wtedy będzie problem i będziesz musiał prosić o dopłatę. Powinieneś ujednolicić cenniki, aby w przyszłości uniknąć takich sytuacji.

oznacz moderatorów

Astorio
#8 Zapaleniec#

Jak to się mówi, mądry Polak po szkodzie. Będę ujednolicał cały cennik, no ale ten temat muszę jakoś rozwiązać. W opcjach dostawy "klient ma możliwość wpisania innego kosztu dostawy" mam odznaczoną, więc chyba kupujący nie powinien mieć możliwości wpisania kwoty.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@xyz96, tu nie o to chodzi, czasem jak dasz tylko jedną opcję (np odbiór osobisty), to ludzie będą i tak wpisywać to bez kontaktu z tobą, albo w wiadomości po zakupie wpiszą czy można za pobraniem?, co jest totalnie bez sensu, kiedyś tego nie było, nie wiem jaki to ma cel..

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

gumpie to jest w sumie, kiedyś tego nie było, a tak to ludzie klikają, nie kontaktując się ze sprzedającymi wcześniej 😞 taką opcję powinien mieć jedynie sprzedający, kiedy chce wysłać.

 

@Astorio: Bardzo bym prosił o wytłumaczenie mi tego przez bardziej doświadczonych sprzedawców.

aaa.. to poczekaj.. sołtys @Vryko i wujek @kostas11 będą wiedzieli 🙂 @xyz96 pomaga ale kupującym 🙂

oznacz moderatorów