anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacia

Client:96367798
#1 Nowicjusz#

Kúpila som si hru na Arpi, nedopatrením na PC a nie na PS5. Teraz mám problém s reklamáciou a nechcú mi vrátiť peniaze. Kúpila som ju 18.9. stále mám právo na vrátenie peňazí. Viete mi s tým pomôcť?

 

Ďakujem 😊 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:96367798 Pokaż link do oferty w której był dokonany zakup.

Jeśli gra była w wersji cyfrowej a do zakupu złej wersji gry doszło przez Twoją pomyłkę to niestety nie masz podstaw do składania reklamacji oraz żądania zwrotu pieniędzy.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

W Polsce produkty cyfrowe w zamkniętym opakowaniu nie podlegają zwrotom za gapiostwo się płaci

oznacz moderatorów

m_david
Expert Allegro.cz

Zdravím @Client:96367798, ako už tu kolegovia napísali, vrátenie digitálnej licencie žiaľ nemusí predajca akceptovať- allegro.sk/pomoc/pre-kupujucich/reklamacne-podmienky-a-podmienky-vratenia-tovaru/kedy-moze-predajca-odmietnut-akceptovat-vratenie-tovaru-D73zG1kBeF8

V prípade kópie služby Steam sa môžete pokúsiť dohodnúť s predajcom na individuálnom vrátení peňazí, ale inak platia vyššie uvedené informácie.

   Marek
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów