Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kúpila som si hru na Arpi, nedopatrením na PC a nie na PS5. Teraz mám problém s reklamáciou a nechcú mi vrátiť peniaze. Kúpila som ju 18.9. stále mám právo na vrátenie peňazí. Viete mi s tým pomôcť?
Ďakujem 😊
@Client:96367798 Pokaż link do oferty w której był dokonany zakup.
Jeśli gra była w wersji cyfrowej a do zakupu złej wersji gry doszło przez Twoją pomyłkę to niestety nie masz podstaw do składania reklamacji oraz żądania zwrotu pieniędzy.
W Polsce produkty cyfrowe w zamkniętym opakowaniu nie podlegają zwrotom za gapiostwo się płaci
Zdravím @Client:96367798, ako už tu kolegovia napísali, vrátenie digitálnej licencie žiaľ nemusí predajca akceptovať- allegro.sk/pomoc/pre-kupujucich/reklamacne-podmienky-a-podmienky-vratenia-tovaru/kedy-moze-predajca-odmietnut-akceptovat-vratenie-tovaru-D73zG1kBeF8
V prípade kópie služby Steam sa môžete pokúsiť dohodnúť s predajcom na individuálnom vrátení peňazí, ale inak platia vyššie uvedené informácie.