Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o poradę jak działać w takiej sytuacji.
Klient otworzył dyskusję z powodu niezgodności towaru z umową, sprzęt się po prostu popsuł.
Poproszono go o odesłanie, co też zrobił. Wiadomo, zanim spakował, wysłał, dojechało to minęło kilka dni.
Sprzęt otrzymuję 13 dnia od otworzenia dyskusji. Ze względu na specyfikę produktu, ja nie jestem w stanie jednoznacznie stwierdzić, czy nie działa bo ma wadę, czy nie działa bo się zużył. Musi trafić do producenta, na urządzenie diagnostyczne, a to czas. Robi się 14 dzień, trzeba wydać decyzję i teraz pytanie jaką ?? Jak ja na ten moment jeszcze nie wiem, czy rozpatrzona ma być pozytywnie, czy też negatywnie.
Masz 14dni na rozpatrzenie i w tym czasie musisz odpisać np: że uznajesz, ze nie uznajesz z powodu itd. odpisz w 14dniach, jak nie odpiszesz reklamacja jest uznana.
@oorban1 14 dni masz na ustosunkowanie się do reklamacji , wystarczy Twoje oświadczenie ,, sprzęt nie działa ,, w celu stwierdzenia przyczyny wady potrzebna diagnostyka autoryzowanego serwisu ,gzie produkt został wysłany , po otrzymaniu ....dalej wiesz .