anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Manipulacja licznikami sprzedaży ?

sobotaadam96
#7 Wielbiciel#

Witam allegrowiczów,
Od dłuzszego czasu szukam bieżni dla siebie - trafiłam teraz na ofertę: https://allegro.pl/oferta/bieznia-elektryczna-skladana-domowa-treningowa-kat-nachylenia-trex-sport-1... jednak niepokoi mnie, że przy tak dużej sprzedaży jest tak mało opinii o tym produkcie, samych ocen sprzedawcy tez bardzo mało w porównaniu do tysięcy sprzedanych sztuk we wszystkich ofertach. Nie znam się na tym, a nie chcę zostać oszukana. Ktoś kupował w tym sklepie? to jest jakaś znana marka?

 

 

 

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

FenomenoVero
#11 Animator#

To wina kupujących że nie wystawiają ocen ani opinii. Sprzedawcy narzekają na to tu nagminnie. To że sprzedający sprzedał 270sztuk a ma tylko 21 opinii o produkcie to i tak dobry wynik 😜

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Kupujący nie ma żadnego obowiązku wystawiania oceny sprzedawcy i opinii o produkcie. Gdy jest zadowolony z transakcji - to przeważnie nie wystawia żadnych ocen, bo po co?

A jak jest niezadowolony z jakiegoś powodu (np. nie przeczytał opisu aukcji, nie sprawdził terminy dostawy, dostał sprzęt uszkodzony, a nie chce mu się reklamować, sprzedawca spóźnił się z wysyłka o 1 dzień)- to wtedy wystawia, żeby "ostrzec" innych.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

sobotaadam96
#7 Wielbiciel#

Dziękuję bardzo za odpowiedzi, jednak w dalszym ciągu mam pewne obawy - konto jest dość nowe (zaledwie trzy miesiące), a sprzedanych sztuk w ofertach już w setkach i tysiącach. Boję się, że są to jakieś fikcyjne zakupy tylko dla zasięgów. Czy allegro mogłoby to dla mnie sprawdzić? Widziałam w innych wątkach, że sprawdzano chińskich sprzedawców tutaj na prośbę kupujących.