Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący może reklamować towar , ale uznanie jej leży w Twojej gestii . Możesz odrzucić reklamacje powolując się na niewłaściwe użytkowanie . Pranie w automacie i przy wyższych temperaturach sprzyja mechaceniu . Nie daj się ...
Przyjmuje się, że wada lub jej przyczyna tkwiła w produkcie od początku, jeśli została stwierdzona w pierwszym roku i to sprzedawca musi udowodnić, że winny jest kupujący. Nie udowodni w czym i w jakiej temperaturze było prane.
Przepisy tego nie określają, musicie się dogadać.
@Hard_Style2000 Nie daj z siebie robić ofiary.Ile takich bluz sprzedałeś? Jedną? Więcej nikomu innemu się nie sfilcowała?Po takim czasie nic bym z tym nie robił. Bezczel- jeszcze za koszt wysyłki mu daj,za wodę do pralki i proszek.Wyświechtał bluzę i teraz szuka gościa z porożem.Niedługo będą chcieli oddawać opony po10 miesiącach, bo im się te cyndzelki sterczące gumowe poodrywały.
Hard_Style2000 jak chcesz uznać zwrot to powiedz kupującemu żeby odesłał bluzę że zostaje skierowana do rzeczoznawcy i po jego opinii będzie odpowiedź co do reklamacji.Jeżeli bluza się sprała po 7 miesiącach?? Jak by była wada to przy pierwszym lub drugim to wychodzi po takim czasie to ona już nie jeden raz mogła być prana i pytanie czy według zaleceń.Nie dawaj się naciągać,ludzie potrafią się wychodzić i potem nagle się zepsuło i od razu kasę chcą.
Odpowiedź na reklamację musi być udzielona w terminie 14 dni, jeśli nie będzie udzielona, przyjmuje się, że reklamacja została uznana. Prawo nie określa, po ilu i jakich praniach bluza ma się sprać. Reklamować można w ciągu 2 lat, w pierwszym roku sprzedawca musi udowodnić, że winny jest kupujący.
@grubcio2987 I dodam, popros dla celow poinformowania rzeczoznawcy typ i rok produkcji praki jesli prał w prace, w jakich warunkach, ile razy prał, w jakim proszku , czy proszek był legalnie kupiony w sklepie i czy ma dowód takiego zakupu, bo rzeczoznawca MA prawo o takie szczegóły zapytac, nie daj się ..
znacie jakichś rzeczoznawców strony którzy np przez internet po wysłaniu zdjęć przedmiotu mogą wydać opinię?
I co w przypadku jeśli dostanie się zwrot przedmiotu w ramach gwarancji? Daję go do rzeczoznawcy, on np wystawia opinię że przedmiot był źle użytkowany, prany itp to kto płaci za tą opinię? i koszty przesyłek?
Tu koszty leżą po Twojej stronie co do rzeczoznawcy,a takiego musisz poszukać u siebie w okolicy sam nikt przez internet nie oceni przedmiotu.Najlepiej mieć jednego z którym się współpracuje to zawsze sprawy przyspieszy i ceny możesz negocjować .