anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem transakcyjny z kupującym

Guzikova
#1 Nowicjusz#

Witam jestem początkujacym sprzedawcą. Dostałem w centrum zniżek i aktywowałem 200 wyroznien za darmo, jednak naliczyliscie mi oplate. Prosze o wyjasnienie tego. Dodatkowo klient zakupil produkt, a Wy nie przelaliscie tych srodkow na konto. Jak mam zrealizowac zamowienie? prosze pilnie o pomoc. 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Janirka
#12 Orędownik#

@Guzikova 
1) Została naliczona opłata za wyróżnienia czy prowizja od sprzedaży produktu wyróżnionego? Być może wyczerpałeś 200 darmowych wyróżnień, a po 10 dniach została naliczona ponowna opłata, ponieważ wyróżnienia po 10 dniach same nie wygasają, tylko musisz tę opcję wyłączyć. 

2) Jeśli klient wybrał sposób płatności jako przelew tradycyjny, to może on się księgować ok. 3 dni roboczych. Jeśli wpłata zostanie zaksięgowana, dostaniesz informację że zamówienie zostało opłacone i wówczas będziesz mógł zrealizować zamówienie.

Wszystkie wpłaty księgują się automatycznie, i po opłaceniu przez klienta pojawią się u Ciebie w zakładce -> moja sprzedaż -> allegro finanse -> środki i historia operacji. Sprawdź jakie masz ustawienia w ustawieniach opłat (od jakiej kwoty środki są przelewane na Twoje konto). 

_______
Kamila
oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@Guzikova Bo pakiet 200 wyróżnień wystarczy przykładowo na 10 dni dla 200 ofert, albo na 20 dni dla 100 ofert. To nie jest tak, że włączysz sobie darmowe wyróżnienie i masz je do końca allegro i o jeden dzień dłużej. Jedno wyróżnienie jest na 10 dni dla jednej oferty.
A prowizję od sprzedaży i tak się płaci, nawet jeśli wyróżnienia są darmowe.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów