Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W wyniku rozpatrzenia reklamacji złożonej 23.02.2022 otrzymałem wczoraj decyzję Poczty Polskiej jak poniżej:
W związku z powyższym, w myśl § 19 ust. 6 w/w Regulaminu, Poczta Polska S.A. zwraca w całości opłatę pobraną za usługę wraz z pobranymi opłatami dodatkowymi, opłatami za usługi dodatkowe oraz opłatę za zwrot przesyłki.
Zgodnie pisemną umową nr 440799 zawartą dnia 29 maja 2020 roku pomiędzy Pocztą Polską S.A. a Allegro.pl Sp. z o.o. zwrot opłaty przekazany zostanie na wskazany numer rachunku bankowego Allegro.pl Sp. z o.o., w terminie 30 dni od daty wydania decyzji.
Mam dwa pytania:
- jak zostanie zwrócona mi ta opłata?
- jak mogę w przyszłości składać reklamacje bezpośrednio do Allegro? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@annas14-firma W takim przypadku zwrot powinien pojawić się w zakładce Rozliczenia z Allegro, a reklamacje dotyczące przewoźników możesz składać do nas bezpośrednio przez ten formularz.
@_HolaOla_ Dzięki za odpowiedź. Co do zwrotu to tak się spodziewałem. Będę musiał przemyśleć jak to rozksięgować.
Odnośnie formularza do zgłaszania reklamacji to jakie informacje mam przekazać? Zwykle do zgłoszenia reklamacji przesyłek są ściśle określone rubryki, które trzeba wypełnić obowiązkowo lub opcjonalnie.
Wskazany link prowadzi do formularza "W czym możemy Ci pomóc?"
Czy mam po prostu opisać co się zdarzyło i czego oczekuję?
@annas14-firma Tak, w formularzu opisz proszę co się wydarzyło, czego oczekujesz, ale przede wszystkim pamiętaj, żeby w takim zgłoszeniu podać numer przesyłki i zamówienia, którego dotyczy reklamacja.