Reklamacja przesyłki w InPost
![skmei_com_pl skmei_com_pl](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Od kilku tygodni non-stop InPost niszczy moje przesyłki.
Za każdym razem składamy reklamację i otrzymujemy odmowę.
Ich odpowiedź jest zawsze taka sama, nienależyte pakowanie i mamy brać pod uwagę to iż przesyłki są wysyłane masowo i mogą być zgniatane.
Towar bardzo dobrze spakowany, w dwóch stron naklejki NIE RZUCAĆ FRAGILE.
Co robicie w takich przypadkach?
My zaczynamy zgłaszać każdą odrzuconą reklamację do UOKiK.
Prośba o Wasze przemyślenia i doświadczenia.
Pozdrawiam
![A3dam A3dam](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@skmei_com_pl
Jeżeli to nie jest metoda dostawy z przedrostkiem "Allegro ..." to tu na forum wiele nie uzyskasz, a jeżeli jest - to reklamację najrozsądniej składać bezpośrednio do Allegro, a nie korzystać z pełnomocnictw składając "w imieniu" Allegro.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@skmei_com_pl osobiście bardziej przykładam się do pakowania , odpukać ostatnie zagniecenie miałem chyba ze 2 lata temu , na kopecie były nawet ślady opon a może but z takim bieżnikiem 🙂 . Problemu z reklamacją nie było raczej ze względu na owe ślady .
![led_provider led_provider](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Reklamację składaj bezpośrednio po przez portal allegro - nie przez firmę Inpost.