anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja przesyłki w InPost

skmei_com_pl
#7 Wielbiciel#

Witam,

Od kilku tygodni non-stop InPost niszczy moje przesyłki.

Za każdym razem składamy reklamację i otrzymujemy odmowę.

Ich odpowiedź jest zawsze taka sama, nienależyte pakowanie i mamy brać pod uwagę to iż przesyłki są wysyłane masowo i mogą być zgniatane.

Towar bardzo dobrze spakowany, w dwóch stron naklejki NIE RZUCAĆ FRAGILE.

Co robicie w takich przypadkach?

My zaczynamy zgłaszać każdą odrzuconą reklamację do UOKiK.

Prośba o Wasze przemyślenia i doświadczenia.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

A3dam
#19 Nestor#

@skmei_com_pl 
Jeżeli to nie jest metoda dostawy z przedrostkiem "Allegro ..." to tu na forum wiele nie uzyskasz, a jeżeli jest - to reklamację najrozsądniej składać bezpośrednio do Allegro, a nie korzystać z pełnomocnictw składając "w imieniu" Allegro.

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@skmei_com_pl osobiście bardziej przykładam się do pakowania , odpukać ostatnie zagniecenie miałem chyba ze 2 lata temu , na kopecie były nawet ślady opon a może but z takim bieżnikiem 🙂 . Problemu z reklamacją nie było raczej ze względu na owe ślady .

oznacz moderatorów

led_provider
#11 Animator#

Reklamację składaj bezpośrednio po przez portal allegro - nie przez firmę Inpost.

oznacz moderatorów