anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja - towar dostarczony w 14 dzien reklamacji

Ekspres-shop
#8 Zapaleniec#

Klient złożył reklamację, towar dotarł do mnie w 14 dniu reklamacji (15 dzień od zgłoszenia). 
Rzeczy wymaga sprawdzenia przez serwis, co robić? 
Odrzucic reklamację? Uznać ? 

Jak prawnie do tego podejść. 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

Rozpatrzyć to najważniejsze, a jak chcesz odrzucić skoro towar niesprawny?

oznacz moderatorów

Ekspres-shop
#8 Zapaleniec#

W jaki sposób uznać reklamację jak nie jestem w stanie sprawdzić produktu w ostatni dzień reklamacji. Dana rzecz wymaga opinii serwisanta. Potrzebuję czasu na wydanie decyzji czy uznaję reklamację czy odrzucam i z jakiego powodu. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To zostanie uznana w myśl prawa!

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Odrzuć wówczas i napisz  z jakiego powodu, uznaj i napisz że wysyłasz w celu oceny przez specjalistę(fachowca) i odeślesz sprawny, ale rozpatrz ją.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Ekspres-shop odrzuć w terminei i napisz że kupujący moze się odwołać od decyzji i wyślesz wtedy towar do producenta na serwis

oznacz moderatorów

Monika__L
#15 Entuzjasta#

a czy tzreba rozstrzygać białe-czarne? skoro nie znamy opinii specjalisty? Czy to nie jest tak, że tzrbea cokolwiek odpowiedzieć, a nie rostrzygać? odpowiedzieć w terminie, ale tylko, że towar wysłano do eriwsu i odpowiedż zostanie udzielona po jego informacji

oznacz moderatorów