Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient złożył reklamację, towar dotarł do mnie w 14 dniu reklamacji (15 dzień od zgłoszenia).
Rzeczy wymaga sprawdzenia przez serwis, co robić?
Odrzucic reklamację? Uznać ?
Jak prawnie do tego podejść.
Rozpatrzyć to najważniejsze, a jak chcesz odrzucić skoro towar niesprawny?
W jaki sposób uznać reklamację jak nie jestem w stanie sprawdzić produktu w ostatni dzień reklamacji. Dana rzecz wymaga opinii serwisanta. Potrzebuję czasu na wydanie decyzji czy uznaję reklamację czy odrzucam i z jakiego powodu.
To zostanie uznana w myśl prawa!
Odrzuć wówczas i napisz z jakiego powodu, uznaj i napisz że wysyłasz w celu oceny przez specjalistę(fachowca) i odeślesz sprawny, ale rozpatrz ją.
@Ekspres-shop odrzuć w terminei i napisz że kupujący moze się odwołać od decyzji i wyślesz wtedy towar do producenta na serwis
a czy tzreba rozstrzygać białe-czarne? skoro nie znamy opinii specjalisty? Czy to nie jest tak, że tzrbea cokolwiek odpowiedzieć, a nie rostrzygać? odpowiedzieć w terminie, ale tylko, że towar wysłano do eriwsu i odpowiedż zostanie udzielona po jego informacji