Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie.
Mam taki przypadek:
Klient w listopadzie kupił odkurzacz od nas z outletu. Odkurzacz nieużywany ale nie nowy, powystawowy. Ale testowany przez nas jak wszystko co mamy w ofercie.
Wczoraj odkurzacz wrócił do mnie spowrotem i w dyskusji klientka napisała że po pół roku teraz otworzyła odkurzacz dopiero i odkurzacz pokazuje błąd ssania.
Jak ja mam się ustosunkować do takiej reklamacji? Na odkurzaczu są widoczne ślady używania, a klientka się upiera że dopiero teraz odkurzacz został otwarty.
@sklep_solpio suuuper
@mdrogeria @KOGIEL_T @sklep_solpio
Ciekawie było patrzeć na Waszą rozmowę tu i dojście do porozumienia 😎
Dobrego dnia dla Was!
@gdvorek czasami na szybko człowiek coś napiszę, brak czasu jak sam na stanowisku ;D
@mdrogeria z całym szacunkiem – przypominam, że to forum otwarte, a nie kółko wzajemnej adoracji.
Co do samego mema – pozwolę sobie go nie komentować, bo jego forma jest, delikatnie mówiąc, niekulturalna.
@gdvorek pozostawię to bez komentarza.
@mdrogeria słusznie. Dobrego dnia dla Ciebie:)
nie KWA tylko TWA
@Client:44052296 dzięki za sprostowanie – TWA będzie bardziej adekwatne.
@Outlet-u-Szwagra jeśli, to reklamacja, to musisz ją uwzględnić i nie ważne czy używała, czy nie