Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam ,Chciałem zareklamować paczkę bo stłukli mimo dobrego zabezpieczenia i oznaczenia uwaga szkło. Ale nie mam u nich konta. Założyłem konto ale tera chcą numer klienta którego nie mam bo nie korzystam z ich usług za wyjątkiem allegro UPS. W jaki sposób dokonać reklamacji ?
@MrowkaGrodzisk czy metoda dostawy to Allegro Kurier UPS? Jeśli tak, to reklamacje możesz składać na dwa sposoby:
Przy składaniu takiej reklamacji zawsze załączaj pełnomocnictwo od Allegro. Znajdziesz je w zakładce Ustawienia dostawy. Wystarczy, że na dole strony klikniesz [Pobierz pełnomocnictwo].
Jeśli reklamacja dotyczy uszkodzenia lub zaginięcia przesyłki i składasz ją bez udziału Allegro, a korekta trafi bezpośrednio na wskazany przez ciebie numer konta bankowego.
Oznaczenia typu "uwaga szkło", "ostrożnie", "góra" itp. nie są brane pod uwagę, jak nie została wykupiona opcja ostrożnie.
Ale ubezpieczenie jest 2,85. Tak miałem w dhl wkupione ubezpieczenie a i tak odrzucili i 800zł w plecy. Pytanie po co te ubezpieczenie. Ich odpowiedz nie wiedza czy uszkodzenie było w transporcie czy już u nas.
Wszelkie szklane rzeczy (i ogólnie kruche typu porcelana i kamionka też) nadaje się na własną odpowiedzialność, są one w wyłączeniach ubezpieczeń przewoźników. Nie uwzględnią reklamacji, nawet jak sami spiszą protokół szkody.
Mało tego, z naszego doświadczenia wiemy, że te naklejki "ostrożnie" i "uwaga szkło" działają jak czerwona płachta na byka - jak jest na sortowni znudzony życiem pracownik, który jest zły na cały świat, to wtedy ma doskonale oznaczone paczki którymi może rzucać i kopać, aby poprawić sobie humor, wiedząc że komuś go zepsuje po odbiorze paczki z grzechocącą zawartością.