Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam problem, jestem osobą prywatną i osobie prywatnej sprzedałam nowe buty. Po trzech miesiącach osoba zgłasza się do mnie ze zdjęciem jednego buta który jej pękł na środku, ze zdjęcie można wywnioskować że był gdzieś o cos zahaczony i dlatego pękł. Na mojej aukcji miałam zaznaczoną opcję 1 rok reklamacji. Co ja mam zrobić w tym wypadku?
Kiedyś miałem reklamację butów marki caterpillar trekingów przyszlo cos tak skatowane na reklamację że z żółtego koloru zmienily kolor na zielonkawy no i sie okazało że chłop trekingami kopał szambo bo caterpillar to wszak obuwie robocze... decyzji reklamacyjnej oczywiście pozytywnej nie dostał
Właśnie tak, Ludzie myślą, że jak coś kupili i nie ważne co z tym robili, zepsuli w każdym bądź razie, to mają pełne prawo żeby to reklamować. Ja osobiście bym się wstydziła coś takiego reklamować.
@StylesDigger "...nie możliwe żeby tak buty zajechać w 3 miesiące. "
Możliwe, możliwe, właśnie to widać. Myślałem że to zwykłe buty do chodzenia a to chińska tandeta jednorazowego użytku. Teraz widzę że reklamacja była uzasadniona.
Sąsiadka też podobne sobie kupiła, tylko na spacer i po tygodniu podeszwa popękała. To normalne u tych producentów.
Masz buty, masz jakiś dokument zakupu, więc składaj swoją reklamację tam gdzie wcześniej kupiłaś.
Nie wiem co zrobi Protect ale jest prawdopodobne że obciąży cię kosztem rekompensaty.
Mam nadzieję, że nie. Ewidentnie widać, że ta osoba je zniszczyła po całości.
Wnioski są takie że Ty musisz rozpatrzyć reklamację, więc jakie masz teraz zamiary, tu wszyscy dużo napisali.
Oczywiście, reklamację odrzuciłam z opisanym uzasadnieniem. Teraz muszę czekać na decyzję Allegro Protect ?
Najważniejsze żeby ciebie nie obciążyli tym AP.
Właśnie o to chodzi. Ktoś zniszczył ewidentnie buty i teraz chce jeszcze zwrot pieniędzy.
Wszystkim Wam bardzo dziękuje za dobre rady. Mam nadzieję, że sprawa zakończy się dla mnie pozytywnie. Pozdrawiam serdecznie Agnieszka
Witam ponownie. Wszystkim WAM raz jeszcze dziękuję za dobre rady i wsparcie. Sprawa zakończyła się dla mnie pozytywnie, Allegro mnie nie obciąży. Dla Kupującej niestety też, dostanie kasę. Mam jeszcze pytanie jak zablokować taką Kupującą i czy można ją wprowadzić na czarną listę?
Nie da się nic nie zrobisz
W ofertach w opisie pisz jak sprzedajesz prywatnie wyłączam rękojmię wtedy nie musisz rozpatrywać reklamacji odrzucasz je z automatu