Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient po kilku dniach użytkowania zakupionego przedmiotu zgłasza jego zepsucie się. Czy przysługuje mu reklamacja do prywatnego sprzedawcy? Jeśli tak to kto ponosi koszty odesłania towaru?
@homesay-pl Wyłączyłeś rękojmię? Pewnie nie. To przysługuje. On odsyła - Ty uznajesz ( zwracasz wtedy również koszty odesłania), lub nie ( wtedy prosisz go o odbiór na własny koszt).
@homesay-pl jeśli nie wyłączyłeś rękojmii odpowiedzialność za produkt spoczywa na Tobie . Jeśli wada nie powstała w wyniku niewłaściwego użytkowania aktualnego właściciela produktu pokywasz wszystkie poniesione przez niego koszty ,
A gdzie można wyłączyć tą rękojmię?
@homesay-pl na zwykłym allegro stosowną formułkę możesz umieścić w "o sprzedającym" z poziomu ustawień, będzie wtedy to zamieszczone w każdej aukcji którą wystawisz.
Na allegro lokalnie możesz w treści ogłoszenia napisać, że wyłączasz rękojmię
@homesay-pl Należy to zaznaczyć w treści oferty. Aktualnie już nie masz takiej możliwości.
@homesay-pl w opisie aukcji PRZED sprzedażą.
@homesay-pl jaka osoba prywatna ??? jesteś profesjonalnym sprzedawcą i odpowiadasz za towar 🙂
to że działasz w dropshippingu to i tak Ty odpowiadasz za towar 😞
7. Sprzedawca homesay-pl na życzenie Klienta bezpłatnie będzie pośredniczyć w składaniu przez Klienta reklamacji do sprzedającego i dołoży wszelkich starań, by reklamacja Klienta była rozpatrzona jak najszybciej i z jak najlepszym dla Klienta efektem, przy czym ewentualne koszty reklamacji jak koszt przesyłki zwrotnej, ponosi Klient.