Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie !
Mam dość nietypową sprawę ,
Klientka założyła dyskusje do Rajstop które były ponoć słabej jakości. ( Zniszczyły się przy użytkowaniu)
Chce je reklamować po czym pisze że jednak je wyrzuciła.
Jak odnieś się do sytuacji ?
Coraz częściej słyszę o tego typu wyłudzeniach... ( pochodzę chwile , zużyje i oddam ) 🙂
Jeśli zakończy dyskusje jako nierozwiązaną będę mieć tylko problemy + negatyw.
Dodatkowo jest ten nowy program allegro procetc - który stoi murem za kupującym nie sprzedającym 😕
Napisz że chcesz towar w celu rozpatrzenia reklamacji i jak nie odeśle to możesz reklamację odrzucić, pamiętaj że masz 14dni na rozpatrzenie.
Negatyw nieuchronny.
Allegro Protect w takim przypadku Ci nie powinien zaszkodzić.
@Komfortowa Napisz w dyskusji, że oczekujesz odesłania towaru w celu rozpatrzenia reklamacji - jest to Twoje podstawowe prawo. Jeśli kupująca nie odeśle to 14 dnia po zgłoszeniu reklamacji (terminy są bardzo ważne!) poinformuj ją, że z racji braku odesłania towaru reklamację odrzucasz - w tym wypadku allegro nie będzie miało podstaw do wyciągania jakichkolwiek konsekwencji wobec Ciebie. Jeśli zdecydują się oddać jej kasę to bez obciążania Ciebie.
Możesz też oddać klientce pieniądze i mieć spokój.
Co do negatywa - przed tym nie obronisz się niezależnie od tego czy reklamacja była słuszna, niesłuszna, oddałeś kasę czy nie oddałeś. Może być tak, że kupująca ma po prostu zły dzień i walnie negatywa i nic z tym nie zrobisz.
Pisz jak zdarta plyta w celu prawidlowego przeprowadzenia procesu reklamacyjnego konieczne jest odeslanie reklamowanego towaru na adres zwrotow, reklamacje rozpatrzymy w terminie 14 dni od dnia doreczenia paczki z reklamowanym towarem