anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja

Komfortowa
#7 Wielbiciel#

Witajcie !

Mam dość nietypową sprawę ,

Klientka założyła dyskusje do Rajstop które były ponoć słabej jakości. ( Zniszczyły się przy użytkowaniu)

Chce je reklamować po czym pisze że jednak je wyrzuciła. 

Jak odnieś się do sytuacji  ?

Coraz częściej słyszę o tego typu wyłudzeniach... ( pochodzę chwile , zużyje i oddam ) 🙂

Jeśli zakończy dyskusje jako nierozwiązaną będę mieć tylko problemy + negatyw.

Dodatkowo jest ten nowy program  allegro procetc - który stoi murem za kupującym nie sprzedającym 😕

 

 

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

Napisz że chcesz towar w celu rozpatrzenia reklamacji i jak nie odeśle to możesz reklamację odrzucić, pamiętaj że masz 14dni na rozpatrzenie.

Negatyw nieuchronny.

Allegro Protect w takim przypadku Ci nie powinien zaszkodzić.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Komfortowa Napisz w dyskusji, że oczekujesz odesłania towaru w celu rozpatrzenia reklamacji - jest to Twoje podstawowe prawo. Jeśli kupująca nie odeśle to 14 dnia po zgłoszeniu reklamacji (terminy są bardzo ważne!) poinformuj ją, że z racji braku odesłania towaru reklamację odrzucasz - w tym wypadku allegro nie będzie miało podstaw do wyciągania jakichkolwiek konsekwencji wobec Ciebie. Jeśli zdecydują się oddać jej kasę to bez obciążania Ciebie.

Możesz też oddać klientce pieniądze i mieć spokój.

Co do negatywa - przed tym nie obronisz się niezależnie od tego czy reklamacja była słuszna, niesłuszna, oddałeś kasę czy nie oddałeś. Może być tak, że kupująca ma po prostu zły dzień i walnie negatywa i nic z tym nie zrobisz.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Pisz jak zdarta plyta w celu prawidlowego przeprowadzenia procesu reklamacyjnego konieczne jest odeslanie reklamowanego towaru na adres zwrotow, reklamacje rozpatrzymy w terminie 14 dni od dnia doreczenia paczki z reklamowanym towarem 

oznacz moderatorów