Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Część mam pytanie, po roku czasu klient dał towar na reklamacje. Żądanie- zwrot pieniędzy. Jasne nie neguje tego że towar miał jakieś wady. Klient wysłał do nas paczkę, my przekazaliśmy do serwisu towar celem weryfikacji. Serwis uznał reklamacje, jednak na wymianę na nowy towar, jest to pierwsza reklamacja produktu. Czy musimy zwrócić pieniądze za towar, czy skoro serwis stwierdził wymianę to możemy po prostu odesłać klientowi nowy towar?
@AGHOMESTORE Możesz wysłać do klienta nowy, wymieniony produkt. Skontaktuj się z nim jednak i go o tym poinformuj.
@AGHOMESTORE Zasada jest taka że powinieneś "naprawić" wadę produktu więc możesz odesłać ten sam przedmiot lub inny wcale nie nowy, lecz sprawny. Wadą tego rozwiązania jest to że kupujący ma prawo złożyć ci kolejna reklamację, o byle co...
Zwrot pieniędzy jest rozwiązaniem kończącym problem, nie musisz już tego produktu więcej oglądać i naprawiać.