Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej, mam takie pytanie - Kupujący zgłasza zwrot , po czym pisze mi wiadomość, że jednak rezygnuje z tego zwrotu. Czy taka sytuacja wpływa na jakość sprzedaży (np. na szybkie zwroty wpłat) ?
@Helenka147 weno .... klapki na oczy i JAKOŚĆ !!! po.....ło Was ? ...... nie , jak system nie odnotuje podjęcia przez Ciebie zwrotu to nie zacznie liczyć czasu .
w myśl przepisów prawa gdy konsument odstępuje od umowy to jej nie ma i nie jest już właścicielem towaru
rezygnacja z odstąpienia od umowy - nie ma czegoś takiego w naszych przepisach
Nie odnotowuje system w jakości, ale jest inna sprawa. Towar już nie jest własnością kupującego tylko Twoją.
@Helenka147 nic nie liczy, nic się nie dzieje, zaczynają liczyć dopiero jak paczka dotrze do Ciebie i zmieni się na zwrot dostarczony 🙂 możesz zmienić na odrzucony i w uwadze zacytować maila kupującego że rezygnuje z odstąpienia 😄