anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

CO DALEJ ZREOBIĆ

Client:123148895
#7 Wielbiciel#

Witam , postanowiłam napisać na forum z racji tego iż jestem zagubiona i nie wiem, co dalej mam zrobić , na allegro stawiam swoje pierwsze kroki i już zaliczyłam porażkę , i nie za bardzo wiem jak z tego wybrnąć . Opisze wam w ogromnym streszczeniu całą sytuację , wystawiłam na sprzedaż włosy , klientka kupiła - poczym zażądała reklamacji produktu , twierdziła że to nie te włosy ktrore zamawiała , z racji tego iż dopiero raczkuje w sprzedaży online za nim wyjasniłam całą sytuacje zeszło mi sporo czasu , więc odpisywanie na czacie allegro było niestety z opuznieniem . Pani wysłała paczkę za pobraniem na mój adres , bez konsultacji ze mną oraz allegro to raz , dwa całą sytuację na czacie opisała dość dziwnie , zaczynając od tego iż jestem oszustką itp itd , paczka wysłana inpostem ma to do siebie że awizo przychodzi smsem , dystkusja toczyła się na allegro i przez nr tel , ona mówiła ze paczkę wysłała a ja że jej nie ma . Po długim czasie pojechałam na pocztę po list polecony , Pani na poczcie powiedziała że już bardzo długo leży paczka pobraniowa do mnie , i uwaga tu cały sekret naszego konfliktu , paczka została nadana na nr telefonu z koncówką 066 a mój nr kończy się na 077 to było około 3 tyg . =po czasie , tego dnia nie miałam pieniędzy więc jej nie odebrałam , kolejnego dnia paczka została odesłana z poczty  . Dziewczyna otrzymała około 10 kwietnia od allegro zwrot całej kwoty , ja zostałam obciążona . Rozpoczełam ponowanie dyskusje na allegro żeby to wyjasnić  , ponieważ mi zablokowano sprzedaż to raz , dwa że towaru nie dostałam , trzy absolutnie nie uważam się za winną w całej sytuacji . Sprzedaż od początku kwietnia zablokowana , saldo ujemne koszt towaru plus prowizja za sprzedaż na minusie , brak możliwośći sprzedaży kolejny minus no i koszt towaru jaki poniosłam kolejna strata . Czekałam cały maj aby dziewczyna odesłała mi włosy na koniec kwietnia zakonczona była dyskusja miała odesłać towar , nie odesłała go ponownie przez cały Maj !! Dopiero kiedy wsciekła zadzwoniłam z pretensjami raczyła odesłać towar , mało tego bezczelnie mi wpierała ze to moja wina , a ona była za granicą a potemn mówiła że w szpitalu . Allegro rozmawiało ze mną telefonicznie ale chyba oni nie wiedzą co robić .. Jak to jest czy tylko kupujący ma ochronę a sprzedający już nie ????? 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

AGLOPRIMA2
#13 Ambasador#

... Jak to jest czy tylko kupujący ma ochronę a sprzedający już nie ????? ...

Tak dokładnie.

Nie licz na to, że Allegro Ci pomoże.

Straty musisz wkalkulować w działalność i poszukać lepszego miejsca do handlu, bo Allegro skórę z Ciebie zedrze i solą posypie.

oznacz moderatorów

Client:123148895
#7 Wielbiciel#

Nie zamierzam tej sprawy pozostawić bez echa , bo czuje się oszukana to raz dwa  apropo biznesu umiem kalkulować więc jeśli ja zastosowałam się do regulaminu to osoba która jest po drugiej stronie również powinna , oczekuje rekompensaty i nie odpuszcze absolutnie !!!!!!!!!!!! PZDR 😉

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:123148895 Brak regulaminu tu Allegro nie zwalnia Ciebie z jego przestrzegania i stosownania, nie odblokują jak nie zwrócisz kasy, ale należy odpowiadać w dyskusji w ciągu 24godz,  a paczki pobraniowej nie musisz odbierać, napisz to w zakładce, przejrzyj inne oferty sprzedających.

oznacz moderatorów

brakestop
#14 Krzewiciel#

Mam nadzieję, że któregoś pięknego dnia jakiś mocny i bogaty przedsiębiorca zatrudni energiczną kancelarię prawników ze stażem w USA i tupnie nóżką w sprawie działań portalu Allegro, który stosuje mafijne praktyki.

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
50% kupujących nie czyta... kolejne 30% czytać nie umie, 15% czytać nie chce...
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Client:123148895 zacznijmy od tego że kupujący wg przepisów nie może ci odsyłać nic za pobraniem, albo zwrot na swój koszt albo reklamację masz ty odebrać na swój koszt lub przesłać opłaconą etykietę nadawczą. Jaka kwota za pobraniem była jak za zakup? Sprzedałaś jako firma?

oznacz moderatorów

musashi2007
#13 Ambasador#

@Client:123148895 Zaczynając sprzedaż internetową wypada zapoznać się z takimi pojęciami jak "reklamacja", "zwrot konsumencki" oraz Regulaminem Allegro. Jest to bardzo istotne i pozwala uniknąć wielu nieciekawych sytuacji.
Pamiętaj też, że rozwiązywanie ewentualnych problemów, które zgłaszają klienci powinno być dla Ciebie priorytetem (nieważne gdzie sprzedajesz).
Szczególnie zaczynając sprzedaż wszystko powinno być na tip-top.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:123148895 podstawowy błąd, na odpowiedź na reklamacje masz 14 dni od złożenia, to był ten moment kiedy allegro wypłaca odszkodowanie !!! 

________
Κώστας
oznacz moderatorów