Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący na allegro lokalnie wybrał opcje dostawy za pobraniem, podał dane itd. Po czym urwał się kontakt. Osoba zrezygnowała z zakupu co potwierdziła w późniejszej rozmowie. Co zrobić i jak nie zapłacić prowizji za obsługę?
Możesz poprosić o to tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=deaeb72e-573a-4c73-9a8d-79fb2e16f5f1
Na Allegro o zwrot prowizji wystąp tak; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat...
Na Allegro Lokalnie poproś o zwrot opłaty tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Dołącz dowód na rezygnację kupującego.
Lepiej omijaj to AL unikniesz na przyszłość podobnych problemów ,ten portal nie ma dobrych recenzji wystarczy poczytać trochę wątków tu na allegro gadane na ich temat. Radzę wystawiać na zwykłym allegro.