Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dojrzeliśmy do decyzji o rezygnacji z udziału w SMART i o to jedna z wiadomości od klienta:
"Dzień dobry
Dlaczego nie macie wysyłki "Smart". Do tej pory kupowałem zawsze ze startem."
Na szczęście przyjął nasze wytłumaczenie ze zrozumieniem 🙂
@Respivent24 Twój klient zrozumiał , a były tu wątki sprzedawców piszących o negatywach za brak smarka ,weź to również pod uwagę .
Osobiście zastanawiam się nad ofertami równoległymi , widzę ,że ten trend zaczyna się pomału rozwijać .
podobno jeszcze się taki nie urodził co wszystkim dogodził 🙂 Ale do myślenia dało.
@Respivent24 "Dojrzeliśmy do decyzji o rezygnacji z udziału w SMART" - takich decyzji po 3. marca będzie na pewno więcej. Ciekawe tylko, czy Allegro na to liczyło (bo ich te Smarty też dużo kosztują), czy będzie się dziwić, że ludzie już nie chcą karmić tego potwora.
A kupujący, gdy się połapią, że coraz trudniej skorzystać z tych dobrodziejstw, też zaczną rezygnować.
@SpeedyGonzalezzmasz zdecydowanie rację. Tylko mam wrażenie, że Allegro jeżeli na to liczy to chce to zrobić "trochę rękoma" mniejszych sprzedawców - bo to oni będą Ci źli i obwiniani przez klientów, że nie mogą skorzystać ze SMART jak za to zapłacili ...
@Respivent24 Ci, co sprzedają drobny towar, i tak są na straconej pozycji. Bo albo dopłaty do Smarta, albo złodziejskie prowizje od przesyłek. Przy towarze od 100 zł da się to wszystko skalkulować, ale przy dużym asortymencie drobnicy po kilka-kilkanaście złotych to jak się obrócisz, d.... zawsze z tyłu.
A ceny także obniżyliście?