Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam . Mam problem z kupującym który zakupił pokrowiec na telefon oraz szkło. Pokrowiec okazał się ok ale szkło wg kupującego jest nie prawidłowe. Tłumaczyłem że szkło jest ok. Takie przewidział producent i takie wysyłamy . ( Oczywiście szkło jest prawidłowe i pasuję na telefon ! ) Klient oświadczył że jest inne niż na zdjęciu. Tyle że owe zdjęcie jest zdjęciem poglądowym informującym że do zestawu jest dołączone szkło . ( Przedstawia ono rękę nakładającą szkło na telefon ) Poinformowałem klienta że może zwrócić szkło lub całość zamówienia. Ale niestety klient żąda rękojmi i nie chce zwrócić towaru. Założył dyskusję , wystawił ocenę negatywną i cały czas przesyła wiadomości o tym że żąda rękojmi .
Czyli jak dostanę gratis niesprawną myszę do sprawnego kompa, będę mogła żądać zwrotu połowy ceny tego kompa?
Zauważ, że sprawa śmierdzi na kilometr: szkło albo pasuje, albo nie. Sam fakt żądania obniżki ceny za produkt nieprzydatny z powodu niezgodności z opisem jest co najmniej dziwny.
Sprzedawca powinien według mnie przyjąć reklamację, rzetelnie rozpatrzeć i albo oddać równowartość szkła (według średnich cen na Allegro) plus koszt odesłania, albo reklamację odrzucić.
@pinsplash Opis oferty: ETUI KABURA POKROWIEC FUTERAŁ ORAZ SZKŁO HARTOWANE
Słowa gratis w opisie nie znalazłem..
jasne@xyz96 czekaj na pok
czyli twierdzisz że allegro świadomie
przy zachowaniu procedur zgodnych z polskim prawem
doprowadza Sprzedawcę do niekorzystnego rozporządzania mieniem?
bo chyba nie twierdzisz że autor tego wątku jest oszustem?
polecam piosenkę kiedy w Polsce będą chiny
https://www.youtube.com/watch?v=6FHTJbCmR1M
kupujący ma prawo żądać obniżenia ceny składając reklamację
nawet lepiej że tego żąda przy gratisie 🙂
napisz odrzucenie reklamacji pismem zgodnym z ustawami
i dołącz np: do wątku z dyskusją
allegro wypłacając pieniądze z pok skompromituje się
jak będzie się od ciebie żądać wypłaty
ale na poważnie - jak składa reklamację to dotyczy całości
zamówienia
więc wystarczy napisać , że sprawdziliście indywidualnie typ produktu reklamowanego przez Kupującego i pasuje on do wymienionego sprzętu w ofercie
a zdjęcia przedstawiały ogólny montaż tego typu produktu który jest identyczny dla każdego telefonu typu smartfon
Mowa o tej aukcji: https://allegro.pl/oferta/etui-pokrowiec-futeral-kabura-do-lg-k50s-szklo-blu-8725531109
Przyjrzyjmy się temu zdjęciu poglądowemu...
https://3.allegroimg.com/s720/03ae14/2bd3733b45639cf7860aab740373/ETUI-POKROWIEC-FUTERAL-KABURA-do-L...
Przyjrzyjmy się temu telefonowi:
Faktycznie - jeśli ma być zgodne ze zdjęciem - nie może pasować na wspomniany w aukcji telefon.
Jednak opis sugeruje, zę jest zgodny z TELEFONEM, a nie ze zdjęciem - więc - reklamacja jest nadal niezasadna.
Walka z klientami roszczeniowymi to walka z wiatrakami. Konsekwencje niezakończonych dyskusji są za duże żeby upierać się przy swoim . Mimo że mam 100% pewność do tego że z zamówienia wywiązałem się idealnie. Szkoda że allegro nie zabezpiecza sprzedających przed takimi osobami jak roszczeniowi klienci . Myślę że dyskusja na ten temat nie ma jednak sensu. Dziękuję wszystkim za odpowiedź
Powtórzę: Ulegnięcie w tej kwestii może doprowadzić do kolejnych zakupów tego klienta/jego kolegów i kolejnych podobnych wałków.
Zamiast jednej nierozwiązanej dyskusji będziesz miał powtórzony i zwielokrotniony ten sam problem.
Jedną nierozwiązaną dyskusję łykniesz. Regularny szantaż - wątpię.
Ale to Twój biznes.
Każdy klient nie dający się zrobić w bambuko będzie nazywany roszczeniowym. Oby takich roszczeniowych było jak najwięcej.
A dlaczego myślisz że w tej sprawie zrobiłem kogoś w " bambuko" ? Klient dostał produkt który zamówił czyli etui + szkło . Szkło pasuję na telefon bo sprzedajemy to nie tylko na allegro ale i sklepie stacjonarnym gdzie zakładamy je też klientom od razu po zakupie. I mam pewność że jest prawidłowe. Nie życzę Ci żebyś trafił na roszczeniowca
@Templar78
Nie trafi - bo nie sprzedaje. I... to jest roszczeniowiec, który bardzo nie lubi sprzedawców i się z tym nie chowa... Tutaj też nie próbuje działać na Twoją korzyść.
@zlotylek Na swoją niekorzyść to działa on sam;
https://allegro.pl/uzytkownik/Templar78/oceny?recommend=false
Nic dodać, nic ująć.
Poza tym kłamiesz na mój temat na forum, nie wiesz, czy teraz nie sprzedaję. Dodatkowo, nazywasz mnie roszczeniowcem, atakujesz mnie personalnie, naruszasz zasady AG, prawda @_HolaOla_ ? Pewnie znowu nic nie zrobisz po zgłoszeniu, bo ja zgłaszam.
@zlotylek Bardzo proszę o trzymanie się wątku, a nie odnoszenie się do opinii, poglądów i rad innych użytkowników.
Szanowna Pani... ale to jest temat wątku. Po przeanalizowaniu postów wymienionego wyżej użytkownika zauważam z całą pewnością, iż nie próbuje on działać na korzyść sprzedawców, a za każdym razem na niekorzyść.
W związku z powyższym czuję się wręcz w moralnym obowiązku zwrócenia uwagi na to KTO rady daje i czy na pewno ma w zamyśle interes założyciela wątku czy wręcz przeciwnie...
Przecież jakby spojrzeć na tego użytkownika to można odnieść wrażenie, że dla niego kupujący jest nietykalnym bogiem, a sprzedający to zło konieczne do poniewierania.
Czyż nie jest uczciwym wskazanie... "poglądów" tego użytkownika, kiedy próbuje doradzać "sprzedawcy"? (którym pomiata patrząc na jego dotychczasową historię, więc życzy i radzi mu źle?)
Mamy tutaj siedzieć cicho jak dawane przez innych użytkowników rady są ewidentnie złe?
@zlotylek To nie jest kolejny wątek o mnie i nie ty mi będziesz dyktował, jakie posty mi tu wolno pisać i jakich rad udzielać. Nie będziesz mnie cenzurował i oceniał. Tu wypowiadamy się w temacie wątku, a nie oceniamy posty i postępowanie innych forumowiczów. Gdy ja patrzę na wypowiedzi sprzedawców, którzy udzielają rad kupującym, także odnoszę wrażenie, że te "porady" mają im zaszkodzić, a nie pomóc.
@xyz96
Szanowny Panie.
Ale ja Ci nic nie dyktuje, ani nie cenzuruję.
Do oceny mam pełne prawo. I to nadal była wypowiedź w temacie wątku. Miała tylko wskazać, że nie wszystkie Twoje rady są przysłużą się pozytywnie założycielowi tematu. To wszystko. A jak tak mocno Cię to boli - to może czas się sobie przyjrzeć i swojemu postępowaniu.
Jednak pani z tandemu nie zostanie moderatorem.😂 Brak elementu o którym sama wspominała.👵
@zlotylek Masz prawo do swojej opinii, tak samo jak wszystkie inne osoby biorące udział w dyskusjach na Allegro Gadane, ale ze swojej strony proszę jedynie, aby odnosić się do sprawy, a nie przekonań innych osób wypowiadających się w danym wątku. Każdy może tutaj wyrazić własne zadanie, ale to autorom wątku zostawiamy decyzję, czy z czyjejś rady skorzystają, czy też nie.
@Templar78 Może dostał szkło do innego telefonu, nie bierzesz pod uwagę możliwości swojej (albo pracownika) pomyłki w wysyłce? Poproś klienta o wysłanie zdjęcia ze szkłem nałożonym na telefon i sprawa będzie jasna - albo szkło nie pasuje do modelu z oferty, więc wysłałeś złe szkło albo telefon klienta to inny model, więc zakupił on złe szkło.
Czytając temat myślałam że Twój klient to naprawdę upierdliwy roszczeniowiec, ale przeczytałam Twoje komentarze i cóż chyba nie pierwszy raz zdarza Ci się pomyłka ze szkłem i poirytowany kupujący, zazwyczaj zapewne ludzie albo nic nie piszą bo to grosze, albo wystawią komentarz i zapominają o sprawie. Jednak tu trafił się klient który nie odpuścił i nie olał sprawy, nigdzie w opisie nie ma wyraźnej informacji że szkło jest gratis, a nawet jest wymienione jako wyposażenie. Na Twoim miejscu oddała bym te kilka złotych i nie robiła cyrku. Szanuj ludzi będziesz szanowany.
Mylisz się . Zawsze naprawiamy nasze błędy . Dosyłamy nowe szkła jak przyjdą popękane. I nigdy nie walczymy z klientem . 99.3 % pozytywnych opinii chyba coś znaczy. Negatywne opinie otrzymujemy w większości od klientów którym mimo wszystko ponownie wysłaliśmy przedmiot.
Myślę że dalsza dyskusja na ten temat nie ma sensu bo tutaj bo wszyscy z góry zakładają że sprzedawca kiwa wszystkich na lewo i prawo