Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, mam szybkie pytanie.
Do tej pory nie mieliśmy włączonej usługo allegro smart paczkomaty - paczki paczkomatowe nadawaliśmy za pomocą inpostowego managera paczkomatowego, pobierając za nie opłatę od Klinetów na podstawie umowy z InPostem.
Od 2 dni mamy włączony smart paczkomaty - paczki nadal nadajemy przez stronę manager.paczkomaty.pl stosując login w postaci swojego adresu e-mail, tak jak do tej pory. Zgodnie z tym, co się doczytałem pilnujemy tylko żeby wysyłki smartowe miały poprawnie skopiowane adresy e-mail. Czy ten sposób nadawania jest poprawny i czy wobec tego, wszystkie przesyłki które będą zakupione przez klientów posiadających wykupioną usługę Smart nie będą widoczne na naszej fakturze z inpostu ?
Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam
Tak jak dasz poprawny mail to nie policzą, a nie lepiej połączyć i nadawać allegro paczkomaty mniej kilkania i wtedy widzisz czy smart czy nie 🙂
A jak to poprawnie połączyć, bo mnie i tak przekierowuje na stronę manager.paczkomaty.pl i widzę tam wszystkie paczki, ale nigdzie nie mam oznaczone, które są smart a które nie?
w manager.paczkomaty.pl masz zakładkę allegro i tam łączysz i ściągasz zamówienia i nadajesz w lepszych cenach bo 8,99 zł
tu masz instrukcję https://manager.paczkomaty.pl/v1/api/assets/instrukcja-nadawania-przesylek-Allegro-28.08.pdf
Dzięki za pomoc, wszystko jasne, pozdrawiam!