anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Rozliczanie allegro smart - paczkomaty

MAMY ROZWIĄZANIE!
focus__
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry, mam szybkie pytanie.
Do tej pory nie mieliśmy włączonej usługo allegro smart paczkomaty - paczki paczkomatowe nadawaliśmy za pomocą inpostowego managera paczkomatowego, pobierając za nie opłatę od Klinetów na podstawie umowy z InPostem.

Od 2 dni mamy włączony smart paczkomaty - paczki nadal nadajemy przez stronę manager.paczkomaty.pl stosując login w postaci swojego adresu e-mail, tak jak do tej pory. Zgodnie z tym, co się doczytałem pilnujemy tylko żeby wysyłki smartowe miały poprawnie skopiowane adresy e-mail. Czy ten sposób nadawania jest poprawny i czy wobec tego, wszystkie przesyłki które będą zakupione przez klientów posiadających wykupioną usługę Smart nie będą widoczne na naszej fakturze z inpostu ?

Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
kostas11
#21 Demiurg#

Tak jak dasz poprawny mail to nie policzą, a nie lepiej połączyć i nadawać allegro paczkomaty mniej kilkania i wtedy widzisz czy smart czy nie 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
focus__
#9 Pomysłodawca#

A jak to poprawnie połączyć, bo mnie i tak przekierowuje na stronę  manager.paczkomaty.pl i widzę tam wszystkie paczki, ale nigdzie nie mam oznaczone, które są smart a które nie?

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

w manager.paczkomaty.pl masz zakładkę allegro i tam łączysz i ściągasz zamówienia i nadajesz w lepszych cenach bo 8,99 zł 

tu masz instrukcję https://manager.paczkomaty.pl/v1/api/assets/instrukcja-nadawania-przesylek-Allegro-28.08.pdf

________
Κώστας
oznacz moderatorów
focus__
#9 Pomysłodawca#

Dzięki za pomoc, wszystko jasne, pozdrawiam!

oznacz moderatorów