Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
W lutym rozpoczęliśmy sprzedaż i zrealizowaliśmy 6 przesyłek przez Allegro Inpost (bez Smart). Nie otrzymaliśmy od Państwa rozliczenia za realizację tych przesyłek , za to fakturę z podwyższonymi opłatami tj. ok.15 zł za paczkę wystawił nam Inpost. Proszę o wyjaśnienie tej sytuacji - dlaczego jesteśmy obciążani przez Inpost, skoro korzystamy z opcji wysyłek Allegro Inpost, czyli de facto Państwa.
Z poważaniem
Eureka Sklep
@Eurekasklep Możecie podać numery zamówień, o które chodzi?
Bardzo proszę:)
1. b860d1d1-6899-11eb-b95f-9b7b1496682b
2. 12702c71-6a3e-11eb-a764-8b385951a12f
3. 5285b3b1-6a3f-11eb-970b-25a107e92402
4. 48125fe1-6a4a-11eb-bd48-7d3f45a876ac
5. 634ff401-6ad3-11eb-81af-4108b452155e
6. 44bdbb71-6c5f-11eb-a7fc-45b82d51b8af
Pozdrawiam
@Eurekasklep Skonsultowałam Twoje zgłoszenie i otrzymałam informację, że będziemy potrzebowali więcej szczegółów, żeby wyjaśnić tę sprawę. Proszę napisz przez formularz kontaktowy w jaki sposób nadałeś te przesyłki, czy masz swoją umowę z InPostem. Najczęściej takie problemy się pojawiają w przypadku własnych umów i wtedy w ramach reklamacji, należy nam zgłosić, że InPost rozliczył dostawy według innej stawki.
wypełniliśmy formularz, zgłosiliśmy, że Inpost policzył dostawy w/g innej stawki - w konsekwencji Allegro odesłało nas do Inpostu, mimo, że przesyłki realizowaliśmy przez zakładkę Allegro - Import Allegro Inpost.
Inpost wystawił nam podwyższoną fakturę, doliczając koszty podjazdu kuriera i ubezpieczenia.
Wobec powyższego mam 2 pytania dotyczące rozliczeń - jeśli Klient wybiera paczkomaty i realizowane jest to poprzez Managera przesyłek, zakładkę Allegro, dalej Import Allegro Inpost, to:
1. ile ja za to zapłacę - weźmy pod uwagę zakup do 100 zł? Zgodnie z regulaminem czy jest to 0.99 zł?
2. Od kogo otrzymam fakturę?
Jaka jest mechanika rozliczeń?
Pozdrawiam
@Eurekasklep Opłata 0,99 zł dotyczy przesyłek metodą Allegro Paczkomaty InPost w ramach Allegro Smart! Takie paczki są rozliczane na rachunku Allegro. Szczegóły znajdziesz w załączniku nr 4 do Regulaminu.
Jak rozumiem przypadek, który został tu zgłoszony, dotyczył faktury wystawionej przez InPost (naliczenie dopłaty) i konsultantka skierowała Cię bezpośrednio do firmy kurierskiej, by wyjasnić tę sprawę.