Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej, taka sytuacja.
W 2022 roku zakupił klient ode mnie przedmiot.
Niestety nie odebrał go, zgodnie z ustaleniami miał zapłacić za przesyłkę zwrotną oraz za ponowne nadanie. Nie był to żaden smart itp. Temat jakoś się rozwiał - czekałem na przelew który, jak dzisiaj sprawdzam nie doszedł, a klient nie upominał się o paczkę.
Zakupiony produkt, jak się okazuje nadal leży i czeka na wysyłkę u mnie. Jest w pełni sprawny.
Co teraz można zrobić? Czy klient może zrezygnować z zakupu? Czy mogę mu wysłać ten towar, gdy już zapłaci za ponowną wysyłkę? Nie było odstąpienia od umowy zakupu przez internet.
@DrapexPL poproś o kasę na wysyłkę i wyślij, towar jest dalej jego, przejął byś towar w dwóch przypadkach :
1. po 3 latach posiadania KC utrata i nabycie własności 😄
2. było wyznaczyć czas na odebranie a potem naliczać 2 zł dzienni, jak wartość przechowywania przekroczy wartość towaru, przejąć produkt 😄
@kostas11 gdzie są te 3lata w kc?
Sprzedawca może wezwać Kupującego do odebrania towaru i podać termin
lub robić jak w pkt2
ale można próbować wymigać się po 2latach od takiej transakcji - przecież sprzedawca odpowiada za wykonanie umowy 2 lata przed konsumentem w myśl K.C.
2lata czekasz?