Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pytanie: Saldo mojego konta zostało nagle pobrane na początku miesiąca i nie mam zwrotu pieniędzy.Czy ktoś może mi powiedzieć co się stało?
@QualityPropl Na Twoim koncie jest aktywna opcja automatycznego pobierania należności za nasze usługi z pieniędzy, które masz ze sprzedaży. Tutaj opisaliśmy ten mechanizm.
Jednak serwis potrącił całą naszą sprzedaż, co jest dla mnie trudne do zrozumienia, a urzędnik nie przesłał nam szczegółów odliczenia na e-mail. Chcemy wiedzieć, czy te wnioski są oczywiste. Nie rozumiem tej dedukcji.
@QualityPropl czego dokładnie nie rozumiesz?
Cześć, nie rozumiem, dlaczego potrącona opłata za usługę odbiera mi całą sprzedaż.
Witam, czy mógłbyś odpowiedzieć na to pytanie?
@QualityPropl czy teraz czy później i tak byś musiał zapłacić.
@QualityPropl Wszystko jest wyjaśnione w artykule, który podlinkowała wcześniej Natalia. Najwidoczniej miałeś zaległości w wysokości (lub wyższe) dostępnych środków.