anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Skórka cs go, oszustwo

Client:100278492
#7 Wielbiciel#

Cześć, poniżej opisze transakcję o nr: 21994314-758a-4043-9273-e4010b50af94

Dzisiaj rano sprzedalem (a przynajmniej taką miałem nadzieje) skórkę do broni cs go. Gdy na e-mail przyszlo potwierdzenie zakupu, dostalem wiadomosc od kupujacego, zebym przeslal juz mu skorke i tak też zrobiłem, ale srodki nie przychodza , i dobrze wiem ze nie przyjda i chciałem tylko zapytać, czy można jakos odzyskac chociaz czesc tych pieniedzy, czy wszystko juz stracone, Pozdro!

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

Client:100278492
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów

koks_xx
#8 Zapaleniec#

Czy środki przyjdą możesz sprawdzić w historii transakcji, obstawiam że anulował a tobie napisał żebyś mu wysłał

oznacz moderatorów

Client:100278492
#7 Wielbiciel#

Niestety, na pewno tak było

oznacz moderatorów

Client:35386082
#13 Ambasador#

A od kogo przyszło to potwierdzenie zakupu?

oznacz moderatorów

Client:100278492
#7 Wielbiciel#

od: powiadomienia@allegrolokalnie.pl

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak nie masz kasy tu:https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji a wygląda że nie, to zostałeś oszukany.

oznacz moderatorów

Client:100278492
#7 Wielbiciel#

Tak, to wiem, ale czy allegro protect nie obejmuje ochrony sprzedającego?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:100278492 ta transakcja nie została opłacona, a ponieważ udostępniłeś w niej opcję "Odbiór osobisty - płatność przy odbiorze"i jeśli wysłałeś ten przedmiot, to prawdopodobnie nie otrzymasz już za nią płatności. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:80340374
#14 Krzewiciel#

prawdopodobnie nie otrzymasz już za nią płatności. 

@_HolaOla_ czy jako serwis nic nie możecie zrobić?

Gdyby to sprzedający po otrzymaniu wpłaty nie wyslał przedmiotu to mółby zadziałać allegro protect. Dlaczego nie chronicie sprzedających?

Oczywiscie łatwo nic nie zrobić i  napisać "prawdopodobnie nie otrzymasz już za nią płatności"

 

Potraficie zablokować konto sprzedawcy bo jakaś tam ciotka ktora ma jakieś należności logowała sie z tego samego IP ale nie potraficie pomóc oszukanemu sprzedawcy?

Proponuje zastosować podobny schemat i przynajmniej postarać sie jakoś wymusic na kupującym opłacenie zakupu

 

oznacz moderatorów

Client:100278492
#7 Wielbiciel#

O tym samym myślałem, dlaczego allegro protect obejmuje tylko kupujących.

oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

Bo sprzedający nie otrzymawszy pieniędzy na własne konto nie wysyła przedniotu

a jak wysyła to jest to jego własna decyzja o darowiźnie na rzecz drugiej osoby 

oznacz moderatorów

swiatgiertcg
#8 Zapaleniec#

bo obliguja ich przepisy;) prawo konsumenta w Polsce rozbudowane. Tak samo jak kupisz produkt na firme to nie masz tak dobrze jak prywatnie jesli chodzi o zwroty etc

oznacz moderatorów

Client:35386082
#13 Ambasador#

Dlaczego Allegro ma Cię chronić przed Twoim własnym brakiem rozsądku?
Wydałeś towar zanim dostałeś płatność. ?
Co było napisane w tym mailu od Allegro? że ktoś kupił i zapłacił? czy, że tylko kupił?
Ty miałeś towar i Ty go wydałeś, nie upewniwszy się, że dostałeś za niego zapłatę i teraz oczekujesz, że Allegro będzie Cię chronić?

oznacz moderatorów

Client:100278492
#7 Wielbiciel#

Allegro też wysłało mi wiadomość, że przedmiot został SPRZEDANY, wiec jezeli ja bym tego nie wyslal, ja bym mial z tego powodu konsekwencje.

oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

Nie

dostajesz 2 maile: jeden ze sprzedałeś a drugi że otrzymałeś wplate

nie wysyłasz towaru dopóki nie przyjdzie mail z zapłatą chyba że sprzedajesz za pobraniem - wtedy masz jeden mail

wystaw coś. Chętnie kupię 

oznacz moderatorów