Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałem przedmiot. U mnie status płatności jest: NIEUDANA. Kupująca twierdzi, że u niej jest wszystko ok. Tymczasem ja nie mam dostępnej etykiety Inpost. Co robić?
@uga1000 Nieudana to nieudana, kupujący ma na pewno to samo. Musi ponowić płatność. Nieudana, jeśli pobrało mu pieniądze z konta, wróci do niego w ciągu 3 dni. Nie wysyłaj bez pieniędzy.
Jak będziesz miał środki na koncie to wysyłasz, jeżeli kupujący płaci przez allegro to ty masz kasę tu: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/
"Ty" wypada napisać z dużej litery, inaczej nie wyrażasz szacunku autorowi wątku. Ja wiem, że "Mi" piszesz z dużej, czym za innych wyrażasz szacunek dla samego siebie 🙂