Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wszystkich piszę tutaj mając nie mały problem otóż sprzedając na allegro lokalnie i wysyłając przesyłkę wartą 6000zł.Przesyłka dotarła do Kupującego dopiero po 4 dniach,dotarła już uszkodzona i porwana z pustym opakowaniem.Zgłosiłem reklamację ja i kupujący niby szukają przesyłki.Wysłałem ją przez paczkomat.Czy to wygląda jakby ktoś ukradł zawartość paczki w sortowni albo w odziale inpost,pierwszy raz takie mam zdarzenie.W paczce był sprzęt elektroniczny.
Przepraszamy za zaistniałą sytuację.
Jeśli doręczona przesyłka uległa uszkodzeniu, proszę o sporządzenie protokołu szkody oraz złożenie oficjalnej reklamacji. Sprawa będzie wówczas wyjaśniana w oficjalnym postępowaniu reklamacyjnym.
Protokół szkody można uzupełnić poprzez:
1) Bezpośrednio pod adresem: www.inpost.pl/protokol,
2) Korzystając z formularza kontaktowego: www.inpost.pl/formularz-kontaktowy
i wybierając temat kontaktu: „Protokół szkody”,
3) W zakładce „Kontakt” na stronie: www.inpost.pl/kontakt pod hasłem: „Protokół szkody”.
Do formularza można załączyć maksymalnie 7 zdjęć o rozmiarze do 10MB.
W przypadku chęci przesłania dodatkowych zdjęć należy skierować je na adres: protokol@inpost.pl (w tytule umieszczając numer przesyłki). Protokół należy sporządzić nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych od daty odebrania przesyłki.